Tuesday, April 12, 2011

Playboy Gila :)

hello people , hello fellas !
i ' m backk . okeh . hari nie aku tadde buat ape pon sangat lah .
tapi aku ada storie agak menarik lah jugak nak share .
menarik kahh ? hm agak menarik lah kan .


Lea , kau nak tahu tak , semalam kan aku kuaa pegi datingg .
actually aku baru je kenal mamat nih . then , kitorang pun saje je lah mencuba declared jadi couple . so , sekarang nih  baru beberapa hari lah aku dengan dia .
status kitorang nih , couple . kalau couple oke , teruskan lah . kalau tak oke , kitorang akan jadi kawan aje .


kau tahu tak Lea , aku tunggutunggutunggu dia datang lame gak lah .
kejap lagi kan , ada kereta mewah berhenti depan rumah aku . aku dah pelik je , nak kuaa naik kete nie ke . sebab bila aku tanya datang naik apa , dia kata nanti lah . tunggu lah . itulah inilah . haha , aku nak naik pun segan . pulak tuu dah lah handsome gilaa . serious lah memang handsome . muda lagi tau , sebaya kita . umur 20 tahun .

tapi sayang , playboy gila . tengok muka pun tahu camne .
serious , mesti ramai perempuan punya . sebab cara dia mengayat aku je aku tahu dah dia tuh jenis lelaki playboy . haha kau jangan jealous pulak tau kau takde boyfie . haha



ngahha , ada ke patut budak nih cakap camtuu kat aku T____T
pape pon , semoga tak kekal lah dengan mamat playboy tuu . ahhaha
ishhh takde lah , semoga berkekalan . hoho ada lah sket jealoush . miahaha
sengal punya budak .


okeh , hari nie aku bosan sangatsangat . then , setelah sekian lamanya aku tak upgrade purse aku tuh kan , yang aku tahu kuaa kan dwet , masukkan dwet , masukkan kad , masukkan resit . so , tadi .. aku pun check lah purse aku yang gilaaa bersepah dengan kad dwet resit . ouh ye , aku memang suka simpan resit barang . tapi kalau setakat singget dua , aku tak simpan lah . patutlah berat je . ehhe


haha , kalendar tahun 2010 punya pun ada lagi tau .
dan resitresit sekalian , aku masih simpan lagik . ahaha .
biarlah dia bersemadi dengan aku gak .
ouhh , kejapp eh . aku de storie best kejap lagi nak share :)


No comments: