Saturday, April 16, 2011

Mimpi Aku .. ?

hello dear . night !
short entry before leave .

malam semalam aku mimpikan arwah abang aku lagi .
dalam mimpi tuh , hm aku tak berapa ingat sangat what had happened .
tapi yang aku ingat , dia cuba cerita kat aku pasal kejadian 30 Oktober 2005 .
[ 30 10 2005 ]
tarikh dia accident .
then dia disahkan meninggal dunia pada 31 Oktober 2005 jam 2 : 55 pagi* .
kalau tak silap .
yeah , masa tuh kitorang just terlambat 5 minit je .

okeh , dalam mimpi aku tuh , dia ada cerita pasal camane dia boleh kena langgar dengan Toyota Wish tuh . and aku tak ingat banyak perkara .
yang penting , dia ada kata , kereta tuh langgar aku ....

and , aku terus terbangun !
astaghfirullah al ' azim ..

mimpi aku .. ?
yeah , mimpi mainan tidur .
yang aku tahu , lepas dia accident , dia koma ..
oke , aku dah sedih . sayangg kau .
nanti bilabila kita jumpa lagi tau . aku rindu kau setengah mati .
kenape kau tinggalkan aku ?
aku tak puas lagi nak hidup dengan kau tau .

aku tahu , sayang macam mana pun aku kat kau ,
ALLAH tu lagi sayangkan kau . kan ?
hm , aku redhaa , aku terima hakikat kehidupan nie .
aku just tak nak rasa kehilangan lagi ..

semoga kau ditempatkan dalam kalangan orangorang yang soleh .
semoga roh kau dicucuri rahmat , ditempatkan dalam syurga kelak . aminn .
gembira kau , gembira aku jugak :)

No comments: