Sunday, April 24, 2011

DoodLY Watches :)

helloo people :)
malam nie aku nak storie pasal benda menarik tau .
maybe nih la kali pertama aku beli barang online .
first time nak cuba kan kan .
kinda interestingg . and aku pasti korang akan sukaa gak benda nih .



oke , nie la yang aku maksudkan tadi .
jam tangan . comelcomel .


aku memang interested gilaa nak beli . 
bersama UMIE dah gila benda nih dah . hee .
masingmasing dah order . yang kat atas nie , aku punye lah . aku request yang nie .
oke , dia simple . hm nampaknya kena lupakan dulu jam tangan FOSSILs yang aku nak beli tuh . kot nak beli semua takkan nak pakai kat duadua belah tangan kott . ahaha .
ingat nak beli sepasang , tapiii ...
kalau pakai duadua sekaligus orang akan kata aku gila ke tak eh ?
haha . stop nonsense Lea !

interested ?
click this , and ada macammacam design lagi korang boleh ushaa .
goodluck , selamat membeli oke . hee


ingat nak beli semuaa . hee ~
takpe lah . buat koleksi . hee .




No comments: