Friday, March 25, 2011

Suka Separuh Nyawa .

hello people , watchaa doinn ?

malam nih aku terasa sungguh banyak benda aku nak storie share dengan korangkorang semua . maybe aku dapat idea nih sebab ... aku suka share ! HAHA
yeah , sharing is caring .
lagi sukaa sebab dapat topup free tadi , thanks awak .
hm , nak buat camne , selagi aku tak dapat apa yang aku nak ,
aku jadi tak keruan . tak boleh nak berhenti dari berfikir tentang itu .
tiap detik tiap masa tiap saat .
itulah aku , cik Leaa , hee 
i want you so badly , ouh please please .
tengok dari jauh lawaa , kalau tengok dekatdekat then tak lawaa cmne Lea ?
aduhaiii . kalau sexy sangat baju tuh camne Lea ?
kalau kalau kalau kalau ...
T______T mabokk .

. . .

okeh , first . aku memang dah jatuh cinta hati separuh mati dengan Nokia E7 .
andd aku tak tahu bila boleh mampu untuk memilikinya .


andd tadi aku dah pegi survey harga terkini E7 tuu .
seribu lebih lagi . biasa aku survey dekat Charlie , sebab trusted price kott .
plus original set . kalau kedaikedai lain nih , kemungkinan AP product .
tuh yang susaa sket tuu . haishh .
esokesok mintak lah phone tuu jatuh dari langit . ahaha gila *

. . .

keduaa , aku paling minat floral dress .
andd aku tak tahu kenapa aku ada dua sahaja floral dress T__T
kenapa dan mengapaaa , Leaa ? HAHA


cantik menarik tertarikk . ahaha
dann aku gak tak tahu kenapa aku attracted sangat dengan floral ,
iaitu corak bungabunga .
tapi aku tak suka yang seksiseksi sangat , yang penting dress yang boleh digayakan awalaupun dengan menutup aurat ❤
gila kau nak pakai dress macam tuu je , haihh .
kena penampaaa dengan mak ayah saje je , ahaha !
paling tak mesti de inner or sweater or alaa lupe plak nama dia , bukan leggings tapi jeans or something .
ahha . shukeshuke !
sekarang nih , tu laa dua benda yang aku suka separuh nyawa . HAHA
esok esok jumpa benda lain , aku share lagi dengan korangkorang yeah .


No comments: