Saturday, March 26, 2011

❤ Spaghetti For Today :)

hello peoples . korang tak kuaa pegi jalanjalan ke harii nie ?
ehhe , actually aku pun tak kua pegi manamana hari nie .
duduk rumah , mengONLINE kan diri , mainmain dengan kucing aku yang nakal tuu ,
tengok tv , blablabla .
for sure petang nie aku taknak ketinggalan lagi nak tengok Shin Chan dengan Doraemon .
dan tak lupa jugak Earth Hour 2011 pada pukul 830 pm .

fuhh , information aku untuk hari nie ~
actually pagi tadi aku plan nak kuaa dengan adik aku .
dah set jam lagi , sebab aku nih liat betul nak bangun pagi .
kadangkadang je , hm plus malam tadi supersaver sampai pukul 2 pagi .
okay tuh dah cukup meletihkan aku T___T
that ' s why aku lambat bangun , siap set jam lagi .
okeh , jam dah bunyibunyi , aku off , aku tido balik .
T_______T
so , aku tak kuaa pun pagi tadi , mengantuk gilaa .
adik aku siap kejut , aku tak bangun gak . LOL !

dan disebabkan aku mengidam nak makan spaghetti dari malam tadi lah kan ,
so hari nie aku berkesempatan nak masak .
tapi sket je , mulamula aku masak untuk aku sorang sebab mak ayah aku tak berapa minat makan spaghetti nie . adik aku plak cakap spaghetti tak sedap .
so , aku sorang je la yang sukasukasuki .
tapi , bila aku masak sikit tadi , adik aku tuh sibuk mintak . nak jugak .
so , bahagi dua , dapat lah sorang sket . tension betul lah .
makanan tengahhari aku tuuu . masak tak nak , makan tahuu .



pinggan je besaa , standard laa tuh . diet =.=
HAHA , mak ayah aku suka sangat melayan kalau aku cakap nak masak itu ini itu ini .
esok lusa mesti dorang dah belikan bahanbahan nak masak .
tautau je dah de kat uma nih , tinggal masak sedapsedap je .
sekarang nih , aku berminat nak belajar buat cupcake .
tapi aku suka sebut cupkaki . HAHA , mabokk T___T

so , itulah makanan tengahhari aku selepas dibahagi dua dengan adik aku yang tahu makan aje tuuu , uhh tak puas ! actually , mak aku ada masak makanan lain .
aku je yang mengidam nak spaghetti . HOHO :D
adik aku ? uhhh sibuk dengan vaio dia . tolong aku kat dapur ?
takde ponn T_______T

okeh , that ' s all :)

No comments: