Monday, December 27, 2010

much much better :)



Beberapa minggu yang lepas,
aku gaduh dengan ayah sebab budak gila yang duk menumpang kat rumah aku nie.
gaduh gila-gila.
dan lepas tuu, perasaan bersalah datang sebab,
lawan balik cakap ayah tuh kan.
berdosa gila.
and menangis tak payah cakap lah.
sampai bengkak kot mata nih.
habis tuh, bukan salah aku pun kot.
aku just nak hak aku balik.
sebab memang bukan salah aku.
luckily lah mum faham situasi tu dan tak sebelah mana-mana pihak.
alhamdullilah.
kalau mum marah jugak time tu,
uh memang teruk keadaan kan kan.

so, beberapa hari nie,
ayah dah mula tegur aku.
even bukan aku yang tegur dia.
entah la, selagi budak gilaa tuh ada kat rumah nie,
aku rasa nak gaduh je dengan semua orang.
emosi oke.
budak tuu perangai macam *********
uh uh. luckily budak tuh maseh bernyawa.
boleh kena tekanan mental aku nie.
nasib baik tak. fuhh.

so, aku memang budak degil.
tapi, ayah dah oke tuu.
kire bagus lah. HAHA
hope everything will be much better soon :)

hopefull *

2 comments:

Amanie Khairunnisa said...

wow mcm mane budak gile bole menumpang tu ?

LiaNelissa said...

nta la . actually budak gila tuh sepupu . then ayah dah sayang dia kott . mybe bg ayah dia tuh pengganti arwah abg -.-'' no way .! hee