Thursday, December 16, 2010

dear ouh dear part II :)

petang semalam i gotta call from my friend.
mr H.
i hav nothing with him, just friend oke.
but i just don't understand why he like to act like this ho.
sejak-sejak accident nie kot.
kasihan kau H.

lea suka tak?
- suka? kenape eh?
* uh ttibe call, then ttbe tanye suka tak.

yela kau kan dah habis STPM. cmne tadi? oke tak?
- ouhh suka? tak sangat kot. result tak tahu lagi cmne. oke je tadi. hee
* tak sangka ade orang ingat tarikh last paper :)

lepas nie kau nak buat ape je dah habis STPM ?
- hm, looking for a job. yeah. why?

alaa, kau nak kerja kat mana? kerja lah dekat dengan tempat aku nie.
- kat ne? JB? ouhh tak tahu lah.
* macam mak aku bagi je kan kan -.-

hm, kau kalau dah kerja nanti jangan nak menggatal pulak tau. nanti kau lupa kat aku.
- ishh tak kan lah aku nak ingat kau sorang je kot. kau nie punn.
* haha saje je kene kan dia.

ish, kalau cakap dengan kau nie memang sakit hati laa.
- aah memang lah. aku memang suka sakitkan hati kau. ahaha.!

sampai hati kau kann.
- memang.

eh lea, lepas nie pergi U kan?
- em aah la. kenape?

kau tak nak suruh aku buat ape-ape ke sebelum kau pergi U tuu?
- suruh kau buat ape je?
* pelik dah.

pergi merisik kau ke.
- kau gilee eh?

aku serious laa nie. memandangkan kau dah habis exam, aku nak serious dengan kau. sebelum nie kau belajar lagi, aku tak nak kacau.
- elehh. tak pasal je. nanti yang kat Facebook kau tuu marah cmne.
* tak berminat pun.

zzz da cite banyak-banyak at last ;

eh lea, pinjam duit. hari tuh aku bawak kete pakcik aku, accident.
- hm nak berapa?

rm500 ke berape-brape lah. tak de pun, mintak lah kat ayah kita.
- ayah kita ??

yelah, ayah mertua aku.
- hm belum pape lagi dah nak pinjam duit ayah aku, confirm confirm kene reject dah. HAHA
ouh sengal kau.!

zzz, H kau memang sengal lah.

No comments: