Sunday, December 19, 2010

Bye bye beautiful .

bye bye beautiful ?
kenape eh ?
mestii ade reason kan kan .
tajuk pun bye bye, msti la cheritera sedih right ?
hm . agak sedih lah kot .
tapi nak buat macam mana .
jodoh tak panjang .
setakat sembilan bulan && tujuh hari sahaja :(
sorry .
itu yang terbaik buat kita berdua .
oke oke .
kita still kawan right ?

raya tahun nie ; 2010 :)
tema kami orange tau .

 
















HAHA sorry gambar gedik sket nie :)
tu je lah kot.
saya tetap sayang awak sampai bila-bila.
even kita dah berpisah, tapi saya tetap ingat kat awak sampai nafas terakhir saya.
saya tak puas lagi nak hidup dengan awak.
tapi awak sendirii tahu kan kenapa saya ambik keputusan nie.
tak perlu lah saya nak terang balik.
sebab hal peribadi kita kan ?
saya simpan untuk awak.
kalau ada jodoh tak kemana kan.
maafkan saya sebab saya tinggalkan awak.
saya takde orang lain pun.
awak pun tahu tu kan.
lagi pulak parent saya suka kat awak.
even tak pernah jumpa. tapii adik saya sukaa sangat cerita pasal awak.
kadang-kadang lah :)
  • jaga diri awak bebaik tau.
  • jangan lupa makan ubat kalau tak sihat.
  • jangan lupa kat saya. hee

3 comments:

syidadu said...

hemmm :)

simplebyher said...

nape break off lea ? ann daa pomiss naa i jadi u punye pengapit . ALAAAA ):

cik nelly said...

syidaduu ; hmmm :(

ayda ; tak tahu la :(