Friday, November 19, 2010

sad storie .

" Masuk hari nie dah beberapa hari awak tak message saya. call ape lagi. takde jugak. saya pun buat tak tahu je lah. sebab biasanya bila saya message awak, awak susah sangat nak balas balik. sehari tu, kalau 10 messages saya hantar, awak cuma balas 2 je. hm? awak sibuk kot. agaknye lah. saya pun tak tahu sebab saya bukan dekat dengan awak. ibarat awak kat Malaysia, saya kat Australia. HAHA. message yang saya dapat, saya selalu berharap message tuh dari awak, tapi.. sebenarnya dari orang lain. awak takde pun. uh..sedih nya saya :(

Even awak selalu abaikan saya, saya tak tahu kenapa saya setia sangat tunggu awak. susah sangat saya nak curang dengan awak. tak macam couple yang sebelum nie. sedangkan, awak bukan lah kacak sangat, HEE tapi paras rupa bukan segalanya. yang penting hati seseorang tu :) awak baik kott.

Empat hari sebelum saya menduduki peperiksaan Sijil Tinggi Peperiksaan Malaysia, tiba-tiba je awak contact saya. saya terkejutt. masa tuh saya tak expect pun text dari awak. mulanya saya malas nak balas balik text awak tuh. tapi saya ketepikan egoist saya untuk awak :) saya rindu awak sangat-sangat~

Saya tanya awak, mana awak pergi selama nie. puas saya tunggu awak. awak cakap awak kat hospital. then kenapa tak bagitahu saya kalau awak sakit or, anything. saya rasa macam takde function dalam hidup awak. awak buat saya sedih lagi :(  saya tanya awak sakit apa sampai kena masuk hospital. awak cakap awak mengandung. uh.. saya tak pernah pun lagi sentuh awak, takkan lah awak boleh mengandung? em yang penting bukan anak saya. TAPI.. awak kan lelaki, mana boleh mengandung. saje je nak main-main dengan saya. awak tak tahu betapa saya risau dengan keadaan awak tuh.

Then awak cakap, awak demam. demam sampai masuk hospital? em teruk kot. saya pun tak tanya banyak. sebab awak macam hide something from me. saya tak nak paksa :) hak awak. terpulang lah. saya selalu ada kalau awak nak share something. "

to be continued..



3 comments:

ayda zakaria said...

chill oke :)

LiaNelissa said...

aHAHA, its just a storie dear :)

SOMEONEYOUNEVERKNOW said...

not a big deal my dear. just let him be who he is.. one day, he'll open his eyes as big as he can to find you cuz on that day, he realize how important u're.... :)