Sunday, October 16, 2011

Berhabuk Sudah =='

selamat malam .

berhabuk dah belog nie . kan kan ? tuan tanah busy dengan assignments , discussion , tutorial , perjumpaan itu , perjumpaan ini dan sebagainya T____T 
baru sahaja pulang ke hostel lepas menghabiskan masa hujung minggu kat Perak , pergi air terjun Lata Tebing Tinggi . sukaa sangat tengok Fatimah Hanim seronok main air , HAHA . 

nak balik deepavali nie , tapii .. semua tak bagi balik . encik cintaa tak bagi sebab dia busy dengan class , entah apaapa lagi . mak pulak , masa tuh busy ambik adik aku kat Perak kot . then , ayah pulak tak nak pergi Penang , jauhhh . tak larat nak drive sorangsorang . ouhh . so aku kat sini camane ? tolongglah faham perasaan aku nie T____T

rekod dah . hampir dua bulan tak balik rumah , adik aku masa mulamula masuk U pun , seminggu lepas daftar , dah balik . aku ? ouh apa pun tak boleh :'( balik masa raya haji je nanti . lama lagiiiiii , another few weeks to go . and then , cuti seminggu je pulak tuh kan ? and sabtu dah balik penang , sungguh tak puas . tolonglaaa faham perasaan aku nie . sigh*

untuk orang tuu : dah nak kawen dah kot kau tuh , tak payah lah nak stalk aku lagii . you should take good care of her and her feelings too . you should stop thinking bout me , you should stop cares bout me , and so on . you should stop doing all that . you know what , you just hurt her much , and others feeling too . as you said , you have to do that just because of your parents want it , not yourself . so ? is that any problem with me ? am sure that you will find your own happiness when you with her . just take few time , and it ' ll be okay later . trust me . stop acting like a child . stop acting childish . please ! and I am really sure that she can make you happy and brighten your days ...

ada dua buah novel yang aku tak baca lagi . omagadd . sangatsangat tak sempat . bila free , aku habiskan masa dengan tidur je . and kebanyakan masa aku habiskan untuk buat assignments . camane lah nak habis kalau bace 5 minit je , lepas tuh tertidur . sure lah novel tuh boringgg , right ? macam biasa , aku beli novel tuh sebab cover diaa , ahaha . aku tak de baca sinopsis dia pon . amazing aite ? HAHA . 

sekarang nie , hidup aku dah stabil sikit . dah boleh faham USM nie sikitsikit . dah boleh sesuaikan diri dengan life kat sini , dengan jadual kuliah , dengan semuaa lah . tapi , ada beberapa je yang aku rasa , ish tak boleh blah betol perangai kau kan .....! sesuka hati kau je nak itu ini dengan aku . sabar je laaa . ramai orang tanya aku , '' camane kau boleh tahan dengan perangai budak tuh , haa ? '' .. aku just jawab , entah . sebab maybe aku dah pernah rasa ada kawan yang lagiii teruk kot perangai .. so that , kalau bukan aku nak jadi kawan dia , siapa lagi . kan ? even kadangkadang dia ' speaking ' bahasa dia , aku still okay lagiii .

just , kadangkadang tuh aku tak faham apa dia cakap . dah aku tak faham , baik tak payah buatbuat faham . hipokrit sahaja . gunakan bahasa luar okay ==' hidup nie untuk berkawan , dengan sesiapa sahaja , kan ? so tak payah lah nak buat gap bagai , takde function pun itu semua . tapi , kalau perangai kau dah annoying sangat , memang patut pun kau kena macam tu . jangan salahkan aku atau sesiapa , okay ? ada otak , fikir laa sendiri .

kalau boleh , ubah laa sikit perangai kau yang annoying tuh . sume dok pakat cakap dengan aku itu ini pasal kau . fikir lah jugak perasaan orang lain . fikir lah jugak yang kau tak boleh sesuka hati nak cakap hal-hal yang sensitif dengan orang lain , sebab tak semua open minded macam aku . heh 

oke oke , cukup lah itu . aku just luahkan je apa yang aku rasa . apa boleh buat , dah memang perangai kau macam tuh kot ==' . satu je aku nak cakap , jangan buat aku rasa tak nak pedulikan kau sampai bilabila oke . I kept my words :]

heyhey . kenapa storie malam nie semua hothothot belakaa ? ahha , aku penat , aku penat dan penat . so that , result dia memang macam nie laa . sesuka hati aku jugak . sometimes sebab jaga sangat hati kawankawan , sampai terlupa nak jaga hati encik cintaaa saya . ahaiii , maaf laa , sayangg . I realised that , i ' ve hurt you much :'(

would you forgive me ? I don ' t know why , always ignored you , wherever , whenever I went . ahha , I do miss you so much , and sometimes this loneliness truly killing me . 
'' cause I am tired and lonely , missing you againn ... ''
but don ' t worry , i ' ll never cheat on you . i do love our relationship . okay yayaangg :]

wait for me . I can ' t wait to be at home .
to be with you like before :')

USM ' s picture :]
nak tengok tak ? hee

pimpin siswa 2011 / 1

siapakah ituu ? hoho :P



cikleaa the latest one :]
tuan tanah yang sangatsangat busy mengalahkan kak Anita Murad :PP
oke oke . aku dah rasa mengantuk sangatsangat . selamat malam semua . semoga hari esok lebih baik dari hari nie . aku maafkan kau . 

saya sayanggg awak !

No comments: