Thursday, September 29, 2011

S E P E T :]

hello people , selamat malam :]


tadi , aku keluar dengan kawankawan perempuan aku , hm , takde lelaki oke . kami semua menghabiskan masa kat mall sekitar penang nie . keluar pun dah lewat petang , dah pukul 6 or somethingg , I already forgot bout that . and then , balik hostel around 10 pm . basuh baju bagai , dan menghabiskan masa dengan online .

ouhh , before that , cakapcakapcakap dengan Suraya Rock , ahaha . dia dengan kawan dia tuh , sukaa sangat panggil aku dengan Anim , S E P E T . sikit sikit , '' ehh , S E P E T , lama tak nampak kau kan . rinduu lah '' , '' S E P E T , nanti belikan aku Mars dengan Snickers , oke '' . '' S E P E T , kau nie asyik basuh bajuuuuu je , harihari aku nampak kau basuh bajuu '' . '' S E P E T , thanks belikan coklat tuu , I LOVE YOUUUU '' . uhh , TERBAIK ! haha . tapi takpe , it ' s oke . aku tak marah pun :]

dorang nie sportingg gila , sorang umur 22 , Suraya Rock tuh umur 24 . haha , dorang memang terBAIKK kat CG nie . i likee ! err , takde picture laa dengan dorang . love you olls . hihi :]

ouh yes , then , aku rajenkan diri untuk online . dan aku sangatsangatsangat terkejut kot . and the first word yang terlintas kat kepala otak aku nie '' OMG ! what the hell happened to youuuu ? HAHA OMG OMG OMG ! '' seriously , aku tak tahu nak cakap macam mana , aku just tertanyatanya , sejak bila pulak laa minah nie dress macam nie . setahu aku , dia mana minat dengan shawl bagai . and when I ask her bout that , her answer is '' people change , right ? '' yeah . exactly ! but , i am totally not expected she will be like that . HAHA

* pengaruh rakan sebaya && Hana Tajima lah nie . apa pun , thumbs up , sebab kau nampak matang sikit , HAHA . takde la macam tuuu je rupa sejak tadika . HAHA , ada perubahan sikit laa kan . err tak ! banyak kot ! haha , good luck exam , NORR .


hoho , senyum ikhlas sangat sampai nampak semua gigi kau , nyahh . eyy , stop laughingg , Leaaa . well , tadi jugak aku dah mengadu kat mak , sebab dia nak exam Isnin nie tapi still lagi online . dia ingat aku maimain kot . tapi aku on da spot text my mother and tell her bout my sister . and my mother on da spot call her and ask her explaination . is that true ? HAHA , serves you right :P

sukasukasukaaaa :]

ouh tidak . DP kami hampir sama ..


haha , tak boleh blaa bila ada yang perasan , dan kata '' kenapa profile picture kau dengan Leaa sama eh ? pakat adik beradik eh ? ahahaha '' muka aku ada nampak macam muka orang sakit ke haa ? aku tak sakit laa . aku sihatsihat je , baikbaik je . even jauh terpisah beribu batu , still ada yang jagaaa :]

oke oke , banyak sangat storie . lets do some revision . esok kelas pukul 8 pagiii . selamat bangun awal , ouh leaa .

No comments: