Thursday, September 15, 2011

Indah Khabar Dari Rupa .

assalamualaikum and a veryvery good night , people :]


sigh sigh sigh untuk kesekian kalinya . banyak betul dugaan sekarang nie . apa pun , be stronggg , leaa . esok cuti sempena Hari Malaysia . and tadi , aku dah nampak beberapa orang student tahun 1 yang kemaskemas barang , dan balik rumah lah weyy ! untunglaaa rumah dorang dekat , kan ? aku ? aku tak balik laa . aku nak tengok malam Apresiasi Siswa , malam esok . and sabtu pagi , aku ada perjumpaan Ko K . rugii lah kan kalau balik . so , bertahan je laa , bulan november nanti aku balik laa . 

assignments takde lagi , haa . great kan ? just kerja berkumpulan je banyak . tuh pun , presentation next month . masih lagi boleh berehat . ahaha , ye laa tuh berehat . takde nye rehat bagai . sekarang nie , aku still lagi blur laa pasal kelas aku . belum ada matlamat lagi nie , haha . and next week , takde kuliah langsung kot , sebab ada majlis konvokesyen USM kali ke - 44 . lecturer dah cakap awalawal , memang takde kelas , so that akan ganti dengan waktu lain . haih , sama aje kot T______________T

and tadi , enjoy sikit lah kot . kelas kat DTSP , ade lah lebih kurang seribu manusiaaa ambik kelas Teras Keusahawanan nie . that ' s why kelas kat DTSP , memang ramaiii gila . tadi jugak , masa untuk arrange kumpulan , lecturer nak dalam kumpulan tuh kena ada pelbagai kaum dari pelbagai school dan jugak pelbagai jantina untuk dapat markah bonus . haaa , nasib baik laa , kumpulan aku ada semua kriteria bonus tuh , hee . tuh pun bukan senang tau nak cari , sesak T____________T


nak tahu something ? aku dekat sini takde stick dengan sorang kawan untuk masa yang lama . hari nie dengan orang lain , hari esok dengan orang lain , macam tuh jugak lah untuk harihari yang seterusnya . well , tuh entah orang yang ke berapa stick dengan aku . HAHA , yang penting , Bell tuh muka dia sebiji macam kak aileen ! sumpaa , ade rupaa sikit . haha , kak Aileen junior laa tu . jauh tau nak jumpa , from terengganu . 

and sekarang jugak , aku dengan huza in not good condition . aku tak tahu kenapa , nama je sama universiti , sama course , tapi semua tuh indah khabar dari rupaa je . aku dah jarang cakapcakap dengan dia , entah lah . maybe aku je yang bad thinking , tapi tak salah kot kalau aku nak rasa macam tu , sebab pada aku , maybe betul apa yang aku fikirkan tu . hope kau happy kat saujana tuh oke . siapalah akuu ... sobssobs . nampaknye , kena lah aku balik johor seorang diri . eh waitwait , ade jugak laa kawan aku yang balik johor nanti , haa . so i am not alone ! woahhhh :D

oke lah , babaibye ;]

No comments: