Sunday, September 25, 2011

Happy Sundays :]

hello hii , happy sundays :]


ouh ouh ouh , lama dah tak update belog kitaa nie ha . berhabuk dah . lap lap lap , bagi habuk hilangg . banyak masa yang ada kalau nak update belog nie , tapi .. bila rasa malas tuh menguasai segalagalanya , so , the result is malas laa jugak . boring lah kan blog aku nie , senyap je . takde bunyii . tak tahu nak letak lagu apa T______T

well , hari nie hari ahad . aku tak tahu kenapa sunyi gilaaa CG hari nie . haha , aku rasa ramai yang pergi jalanjalan kot . tak pun ramai yang still tidur kot . tak pun sekarang nie ramai yang tengah online kot . yang aku tahu , ramai gilaaaa balik rumah ! tak boleh blaa lah kan , hari Khamis minggu lepas dorang dah sibuk beli tiket dan balik rumah T______T . dan CG akan jadi riuh maybe malam nie lah kot . semua dah sibuk balik sebab esok kuliah and tutorial dah start macam biasa .

minggu lepas relaks gilaa sebab kelas dengan tutorial banyak cancelled . sebab some of the lecturers are involved in Convo 11 . and aku menghabiskan masa dengan tidur tidur tidur . dah macam orang sakit lah pulak . hee , tapi , minggu lepas memang tough lah kot . aku betulbetulbetul demam :'( .

demam rindu ? hii :]

and semalam , aku dengan Bella [ Nabilla Soudam ] went out , looking looking looking and shoppingg some things to bring during a camp next week . bring morre than enough is better than less . and as usual , don ' t know why , am still attracted on :

 

mestiii ada . then :


oke , yang nie memang best laa kan . aku terjumpa masa kat Genting Highlands , and aku rasa , susah gila kot nak jumpa . haha , tapii , yang nie nak makan balik nanti . nak makan dengan cik sayanggg . you should try it . hee :]

and then I bought few morre at Nike stuff , muller stuff , for sports . nak pergi kem , kena lah beli something suitable , right ? as preparation . I want everything complete and perfect . 

ouh yes ! haha , semalam jugak aku pergiii tengok wayangg ! woahh , heaven la . lama tak tengok wayang kan ? cuba teka muvie apa ? HOHO , mesti lah muvie , Johnny English Reborn . 


muvie nie buat aku penat ketawa je T________T . oke , next , tak tahu bilaa aku nak tengok wayang lagi . sebab aku dah dapat rasa busy busy busy all the time :)

tapi tapi tapi , masa untuk berfoya foya still ada . haha , haruss lah . kalau takde masa untuk itu , sure pening kepala otak akuu . hihi ..

sayangg , nanti saya balik oke . awak jangan sakitt . saya risauu :(
nanti saya balik , tunggguuuu oke . hee .

so far , demam aku dah nak baik . sebab aku dah bagi kat cik sayangg sakit aku tu , and sekarang dia pulak yang demam . ee , kalau lah aku tahu nanti dia demam jugak , takde nye aku nak bagiiii T________T haha . 

endofthestorie : terasa macam nak perm rambut :]

No comments: