Monday, September 26, 2011

❤ Empat Bulan ❤

selamat malam , dan selamat hari Isnin :]

ehem ehem ehemm . hari nie kan , hari Isnin , 26 september 2011 . hari nie kan , hari ulangbulan yang keempat aku dengan cik sayanggg . woahh , dah masuk empatt bulan . tapi sayangg , kami terpisah beribu batu .. so tak dapat nak celebrate apa apa . just call and textingg all the time . always thinking bout each other even we ' re in sweet nightmares , never forget in every heart beat :]


selamat ulangbulan sayangg . semoga awak cepat sihat . maaf lah sebab bagi sakit saya kat awak hari tuh , and then , awak pulak yang jatuh sakit . hee .. makan ubat banyakbanyak , rest banyakbanyak kat rumah tuu . ee best lah dapat balik T_____T . 

oke last night , aku keluar dengan Anim . tak pergi jauh pun , just pergi jalanjalan dalam U , and tak jauh mana pun , kat tapak konvo je . tapak konvo yang luas dan besaaa itu . looking for food , something to eat . haih , lapar lah kot . nie pon aku tengah lapar lagiii . damn it . oke oke , biasalah , kalau malam last pesta konvo , macammacam ada kan ?

macammacam ragam and kerenah . paling best , yang nie :


salah seorang peniaga yang cuba menarik more buyers to buy . hahah , lawak kot . siap pakai baju kurung kain cotton . promote diri sendiri kah , atau promote kain baju andaaa , wahai manusiaa . ahaha . dia perasan aku ambik gambar nie . well , takde niat apa pun , just nak jadikan bahan dalam blog sahaja . sale sale sale . 


ahaha , aku ada beli jugak kain bahan . sama corak dengan Anim , nanti boleh la pakai samasama pergi kelas . wee ~ mesti comelcomelcomel kami . kan kan ? 

and malam tuh jugak , aku sampai hostel dalam pukul 11 malam . duduk melayan White Percussion Unit dari KL . dorang nie lebih kurang macam Indie Band jugak lah . tapi banyak perform reggae kot . assumptions sahaja , sebab aku pon baru je kenal dorang nie . haa , performance dorang memang best . happeningg je USM malam tuu , ramai gilaa manusia datang tengok , give support . so tak boringg :] 


and ada lah jugak beberapa persembahan lain . tapi tak lama pun aku kat situ sebab anim dah mengantuk , penat sangatsangat sebab .. dia balik rumah kat Perak , then balik Penang , surelah sangatsangatsangat penat . ahaha , untung laa orang tuh sayangg dia hantar balik USM .. best lah kan :]

so , sekarang nie , aku tengah prepare mental dan fizikal , nak pergi kem pimpin siswa jumaat nie , woahh . hope takde pape happen kat aku . haha . hope selamat pergi dan selamat balik . woahh , tak nak lah jalan dalam hutann sorangsorangggg T___________T . takut gelappp !

endofthestorie : esok kelas start pukul 8 pagi , let ' s sleep :]
k bai .


tuan tanah nak interframe laa . HAHAHOHO
selamat malam :]

No comments: