Monday, August 22, 2011

Three Packed Days :]

helloo hiii , helicopter :]

woahhh , sabtu ahad isnin yang penuh dengan aktiviti dan program dan bersuka riaa tak ingat hari puasa , cergas gilaa . sampai tak sempat nak update belogg sebab terlampau busy dan bila dah letih , apa lagi . tidur je laa yang aku boleh buat . nak online pun rasa tersangat lah malas . haih . sekarang nie pun aku rasa sangat penat dan mengantuk . tapi , kasihan stalker aku nak tahu aktiviti aku harihari , hoho , yelah tuu :]

SABTU : petang tuh majlis berbuka puasa dengan kawankawan sekolah [ tingkatan enam ] , cikgucikgu yang join pun ramai jugak . ouh unexpected nie . tapi takde lah semua join , cikgu perempuan , almost semua . kawankawan kelas aku pulak , berapa je yang adaaaa . hishh , kelas 3 lagi best , fareha sorang je yang datang . ahaha , lagi kasihann nie . then , memang meriah lah dorang , sampai tak boleh nak telan makanan sebab syok sangat ketawa sampai rasa nak muntah . makan pun tak habis sebab sotong tuh menakutkan . eee ! 

well , malam tuh hampir semua cikgucikgu perempuan pakai baju warna hitam , dan termasuklah jugak aku yang bakal cikgu nie , ahaha . kebetulan oke . mana lah aku tahu cikgucikgu pakat ramairamai nak pakai baju warna hitam , dah aku kena bahan malam tu dengan budakbudak tak berapa nak sihat tuh semua , aahaha . gilaaaa :] yang paling penting , muka aku ada NURR . tapi , picture Umie tak upload lagi , so tak boleh nak tunjuk . HAHA :P dan malam tuh balik rumah , cik sayanggg yang antaa , ahaha . ee gedik !

AHAD : bangun awal pagi untuk bersiap dan join program puteri UMNO . aku tak ingat apa nama program tuh , tapi , yang penting hari ahad tuh , ada seramai 52 orang anak yatim , shopping for raya dekat Carrefour Batu Pahat . dah lah hari ahad , fuuuh , sesak gilaa , lapar , haus , semuaa lah . cuaca pulak , panas terik hari tu . ouh sedapnya Nestle Bliss sejuk :] hiii

best betul tengok muka adikadik yang ceriaa je untuk raya . ahaha , shopping raya aku ? tak tahu lah bilaa , ouh , raya ke aku tahun nie ? HAHA :D

ISNIN : petang tadi aku dengan Umie , Dika , Hazroy pergi jalanjalan . actually , misi utama keluar ramairamai tadi sebab hazroy yang ajak cari baju melayu untuk raya . pilihpilihpilih dan pilih , at last tinggal macam tuh je . HAHA , sengal betul . takde warna yang dia nak tuh ikut size diaa . ee , dah laa lama gila tunggu dia tadi . grrr 


heyy , jangan salah faham , aku tak teman dia masuk fitting room pon oke . nie curicuri je nie , sebab aku rasa masa nie dia banyak sangat bebel , complain itu ini bagai . heh , letihletih T_______T . lelaki pergi shopping macam dia nie , cerewet sungguh ! masingmasing tunggu roy nie kat depan fitting room . LOL .

 

lama betul kat sini . ee . lepas tuh , aku terasa nak main boling , aku ajak lah dorang semua pergi boling , ahaha . nasib baik semua nak , aku main boling free , Roy bayar . ahaha . eh eh , bukan aku je , kitorang semua main boling free , roy yang bayarr . hiii


camane pulak lah roy boleh menang nie , ahaha . aku , setakat second place je . ee , tapii takpe . untung laa second place , dari kalah terus macam Umie , haha :P



sukaa picture nie , haha :]
hari nie , aku orangeous . comel tak ? HAHA , LOL .


ada lagi semingguuu nak raya ! pelita tak pasang lagii , hujan je sekarang nie . hiii , so , ada lagi lebih kurang 2 minggu sebelum berangkat ke overseaa . haha , oversea lah sangat . hm , boleh tahan lah . I will survive :]

ouh k baii . mengantuk dah nie . hope nyamuk tak kacau aku tidur lagi malam nie . ee asyik kene gigit dengan kau je nyamukk . tak best lah nak tidur , grrr ! 

tataa <3 .

No comments: