Wednesday, August 3, 2011

Takde Tajuk :]

Assalamualaikum and a very good night :]

pertama sekali , aku nak bagitahuu , tak payah nak buat baik dengan aku kalau kau setakat nak ambik tahuu hal aku sana sini , ehhe . potongg lah macam nie , kau pulak yang rampas takhta aku ? kau pulak jadi great stalker nie haa . tapi , takpe . kalau kau nak ambik tahu pun , silakann . malas lah nak cakap banyakbanyak . you make me morre famous , ahaha , perasaan :]

yang penting , hati 

oke , hari tuh aku ada menang GA . and tadi aku dapat dah hadiah tuu , ahaha . excitedd gila , sebab first time menangg join GA . selalu tak de luck langsunggg . thankyouu thankyou so much . bertuah betul lah aku sejak akhirakhir nie . eh salah , tahun nie tahun bertuah aku , hope sampai bilabila pon bertuah jugak ah . hoho :]

terima kasih , pakcik posmen 


tadi pun , mak ayah aku yang excitedd lebih nak buka benda nie , hee . sebab aku tengah on call dengan cik sayangg . plus , aku dah tahu apa bendaa tuu . tak agakagak , call macam selaluu , sampai battery phone flat gila . hee , letih lah , sayangg . cakapcakapcakap masa puasa macam nie . ouhh , by the way , vintage necklace nie , sweet :]

terima kasih jugaa owner GA 

ehh , hari nie kan , aku pergi bazar Ramadhan . hee , tuh pon nak cheritera jugak ke ? takde laa , aku nak cite , aku jumpe feveret aku tadii . kuih pelitaa , hee . sedap ouhh , i loike it , bebeh . aku makan sorang masa berbuka tadi , gila tamak ! eh eh , bukan lah , mak dengan ayah makan sorang satu , aku sorang makan empat . HAHA , sukasukasuka :]


nanti bilabila , aku nak beli lagi lah . andd tadi , aku terserempak dengan beberapa orangg , Natasha Farhana ! rinduu kau , tapi .. nak buat macam mana , kau tak rindu aku pun kan . hee , takpe lah , it ' s okay . tadi pun , aku pergi dengan ayah je , biaselah , keluar dengan ayah , jadi anak ayah . keluar dengan mak , jadi anak mak . awwhhh , manjaa gitu . ahaha , nie kalau adik aku baca , sure dia post kat walll aku : Nelly gilaaaaa . gila kenapa , aku pon tak tahu lah . mana ada aku gila ? ish ish . teruk kau , nyah .

kucingkucing kecik aku dah buka mataa lah . dia dah nampak akuu . hee . tapi , aku tension betullah dengan USB pinjam tuh , tak detect lappy , tak detect phone aku jugak . tahu lah USB pinjam , ngade pulak nak buat hal bagai . USB burok , ambik balik ah , pergi balik Perak sana . haha [ USB adik aku ] .


NOBODY CAN STEAL YOUR DREAMS :]
ouh , kbye .

No comments: