Friday, August 19, 2011

Sorry Roy , Tak Sengaja !

hello hiii , people :] 


i need water water waterr !  hari nie cuaca sangat panas , puasa panaspanas macam nie , uh , dugaan betul . ye lah , dah nama pun bulan Ramadhan , dan Ramadhan pulak bermaksud terik . well , hari nie agak penat bagi akuu . adik aku takde dekat rumah , belum cuti lagi , so , aku lah yang kena buat itu dan ini itu dan ini . heh , setahun tak sekali , sabar je laa . so , aku je lah yang terasa excitedd nye nak raya nanti , hee :]

hari nie , aku cuci semuaa tingkap , buka langsir segala yang ada . hish , letih letih T_____T . tapi , sebelum aku buat semua tuh , aku tidur lamaaaa gila , hiii . kumpul tenaga lah kan , then petang tuh , bila dah siap semuaa , aku bawak kucingkucing kecik mainmain kat tanah lagi , so exciteddd mereka berduaa . hish , aku pulak yang tak terlayan , sebab dorang dah pandai jalan lajuuuuu . even takuttakut tuh still ada . dorang dah kenal aku laa , hee . ikut jea mana aku pergi , bestnye :D

 * JOJO sangat jealous dengan keadaan aku sekarang nie :P
jadi rebutan kucingkucing kecik sayangg .

heyy , esok ada majlis berbuka puasa kat sekolah untuk form six batch 09 / 10 . cikgucikgu buat khas untuk kamii semua , termasuklah yang dapat pergi universiti ataupun tak . aku harap sangatsangat semuaa member kelas aku dapat menghadirkan diri tau tauu . sebab ....


dah baca ? haa , sebab tu lah . nanti bila lagi dapat jumpe , kan kan ? Roy pulak , bukan main excitedd je nak pergi . almost everyday text aku bagitahu , Leaa  , sabtu nie datang tau !  ye Roy , aku datanggg ==' kau relaks je . relaks je , okay ? 


'' Lea , kau tengah buat ape ?? :) weh !! tadi aku tertengok jam yang dulu kau pecahkan tuh , and darah yang huruf  ' L ' tuh ada lagi . haha :D so aku terus teringat kat kau .. miss you Lea :'( sabtu nanti datang tau ! ''


yes , aku ada pecahkan jam dia , ahaha . and lepas tuh , kaca jam tuh terabur , Roy kutip satusatu , and jari dia luka . aku ? rasa bersalah sikit , then gelakgelakgelak tengok dia macam tuuu . ahaha , ada aku kisah ? jari kau bukan jari aku . hee , kejam tak ? sikit lah kan ? tak terasa nak ganti pun . hahaha . teruk betul perangai aku nie , heh . dan sampai sekarang , aku masih lagi gelakkan dia pasal jam tu . sorry Roy , tak sengaja :]

hope sangat korang semua dapat datangg :]

surat tawaran USM dah selamat sampai kat rumah aku , dan dah ada kat aku . takde lagi istilah '' surat tawaran tersangkut kat jambatan Pulau Pinang '' , '' surat kau terjatuh kat laut tuh laa masa nak seberang jambatan '' , '' kat jambatan Pulau Pinang jammed teruk , surat pun tak boleh nak gerak pergi Johor '' . ahaha . merepek je . takde lah jauh mana . hiii :]


teddybear gemok buncit nie , cik sayangg yang bagi .
terima kasih , thank you love you :]

hee , excitedd nak pergi makanmakan esok ! rindu cikgu , rindu sekolaa , rindu kawankawan , rindu adik akuu , rindu abang aku , rindu cik sayangg !
ouh oke , byebye beautiful . 

jum tolong aku pasang langsir raya . hiii :]

No comments: