Monday, August 29, 2011

SALAM AIDILFITRI :)

*.:。✿*゚゚・✿.。.:**.:。✿*゚゚・✿.。.:**.:。✿*゚゚・✿.。.:**.:。✿*゚゚・✿.。.:**.:。
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
✿ S A L A M A I D I L F I T R I M O H O N M A A F Z A H I R D A N B A T I N ✿
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
*.:。✿*゚゚・✿.。.:**.:。✿*゚゚・✿.。.:**.:。✿*゚゚・✿.。.:**.:。✿*゚゚・✿.。.:**.:。 



helloo hii , assalamualaikum :]



dah dengar takbir raya tadi , woahh , sedih sedih sedih T____________T . tolonglah faham perasaan aku nie . please lah . ahaha . kau relaks je oke . mesti korang dapat banyak sangat wish raya kan kan ? yeah , same goes to me , tapi yang paling aku tak boleh blaa , aku rasa , wow ! bila baca text message tuh kan kan , nak tahu apa ? HAHA

'' Salam perantauan . selamat hari raya aidilfitri ,
maaf zahir dan batin dari kami sekeluarga .
- Prof . Ir Mohammad Hafizudin & isteriisteri dari mesir '' 

kelass kau ! HAHA sejak bila kau kahwin ? sejak bila kau duduk mesir ? sejak bila kau ada isteriisteri ? sejak bila kau Ir ? ahaha . takpe takpe , aku doakan yang terbaik untuk kau , oke ? semoga citacita kau tuh tercapai tak lama lagi , good luck apis . thanks lah jugak sebab ingat aku , ahaha . hope kau tak datang terpacak kat depan rumah aku malam raya pertama nanti . busy baa :]

fuh , satu malam nie aku asyik terkejutttttttt je . bunyi mercun yang boleh buat jantung aku gugur , ada je kat manamana , bunyi kat sanasini . dah lah tengah textingg dengan cik sayangg . nasib baik tak terbangg phone tuh , ahaha . melatah ? tak payah cakappp T______________T

dah lah , typeless lah malam nie , tak tahu nak storie apa . apa pun , selamat hari raya aidilfitri , maaf zahir dan batin , dari cikleaa & keluarga . minta maaf banyakbanyak kalau ada salah silap , tersakitkan hati tak semena mena , text messages yang tak ter-reply tuh , esok ke , bila bila , aku reply oke . haha . 

selamat hari raya . semoga roh arwah tenang kat sana ...


esok bangun awal pagi , bersiapsiap untuk pergi kubur . hope tak hujan lah . jangan lah hujan , oke ?

No comments: