Wednesday, August 3, 2011

Rinduu ❤

Assalamualaikum and a very good morning , people :]

pagi yang sejuk ! hee , aku tak tidur macam biasa lepas sahur hari nie , sebab ada mission . haha . mission apa ? ouh , rahsiaa rahsiaa . awaiting for Subuh . best jugak lah kan online pagipagi macam nie . hari nie dah puasa yang ketiga , cepatnye dah hari ketiga , ahaha , cepatnye cepatnye T_________T . hish , sumpaa . teringat masa kat PLKN duluu , kena PT pagi . mengantuk je .

malam tadi sebelum tidur , aku tengok kucingkucing kecik dulu . woah , dorang tidur ganas , err , aku tak tahu nak describe ganas tuh yang camane . tapiii , macam tuu lah . dengan mata tak buka lagi , ehhe , comelcomel :]




ahaha , ada rupa Jojo dengan Mey kalau tidur samasama . best kan kan tengok dorang tidur . hee , rasa macam nak join , tapi mana muatt . hihi . ouh kucingkucing kecik . bila nak buka mataaa ? quick , open your eyes , and see me :)

hishh , tengok punya tengok album gambar kat Facebook , woah .. ada picture aku masa mudamuda dulu lah . hee , sekarang pun muda lagi , kan kan ? ahaa . tak boleh blaa , tengah main bunga apii lagi tauu . picture masa malam raya , 19 september 2009 , [ 190909 ] . masa nie , aku main bunga api sorangsorang sebab adik aku sibuk kemas bilik dia , hee . siapa je nak teman , sepupu aku semua dah tua tua , ahaha :P



yang nie pulak , masa aku lower six dengan Ummi Atthiyah . tengah puasa tau time nie , and ada aktiviti luar Geografi , ahaha . agaknye lah , aku tak ingat . yang aku ingat , pergi ladang ternakan kambinggg . penat penattt , bulan puasa , 15 September 2009 .


yang nie paling bestt . puasa kat hostel , tarikh tak ingat . tahun 2008 . haha , dengan Qiena mokmok . penat beratur tunggu giliran ambik makanan kat Dewan Makan asrama , duduk tepi dulu lah , memang best ouh berpuasa then berbuka puasa kat hostel , meriah gilaa . rinduuu masamasa macam nie . sungguh :]

err , boleh request tak ? mintak ulang semula harihari macam tuu . rindu 
ouh kbye , saya kenal sayang saya :]

No comments: