Wednesday, August 17, 2011

Ouh KAD RAYA :]

helloo hii , helicopter :]

woahh , aku rasa semalam hari best gila , gila best lah kann . tapi kenapa eh ? ahha , tibatiba je macam hilang ingatan sekejap . ouh yves , semalam aku dengan cik sayanggg pergi berbuka puasa samasama , means , sepanjang puasa nie baru dua kali jumpaa . kalau bukan bulan puasa , almost everyday I met him ! woahh . rinduuu , tahu ? ahaha :]

lokasi , dirahsiaakan . sebab nanti kena kejar dengan mamarazzi dan paparazzi bagai , hee . private location laa . privacy , hee . siapa je lah yang nak buang masa stalk kitorang bagai . kan kan ? hoho , makanmakanmakan , cakapcakapcakap , dan ketawaketawa . sampai rumah dekat pukul 10 malam jugak lah kan . no matter what , semalam memang best . dapat tengok '' ultraman dah nak kalah '' samasama lagi , ouh . really miss that moments . seriously :]

and semalam , kite dapat tebbydear laa , thankyouu sayangg , nanti saya bawak pergi Penang , saya jaga baikbaik . hee , sukaa tebby tuu , comel , peluk pon best . HAHA serious laaa :P 

then tadi , keluar dengan ayah pergi JPJ . woahh , lesen aku dah competent laa , hiii . baru minggu lepas je kot . so sekarang dah takde P . alaa , ade P ke takde P ke takde maknenye aku nak drive MPV . kereta lebih besaaa dari aku . SO ? nanti lah , tunggu aku bawak kereta api ke , kereta kebal ke , baru ada confidence nak bawak MPV . oke ?

hari nie , pakcik posmen datang rumah aku , ouh . macam biasalah . memang pakcik posmen akan selalu datang , hantar surat . hm , aku ingat dia datang bawak surat tawaran USM ke , ape ke kan . tapi aku rasa yang nie lagiiii istimewa . pakcik posmen datang bawak kad raya untuk akuu . hee . korang ada ? sure lah ada , kan kan ? mestii lagi banyak . 

well , semenjak dunia teknologi yang mengambil alih semuaa perhubungan , dan sebagainya , mana ada lagi musim orang hantar kad raya . semuanya dah jadi sangat mudah , guna emel pon boleh bagi kad raya , SMS ? ouh tak payah cakap lah . yang tu paling banyak dapat kot . sampai line jadi jammed , sesak teruk . ahaha . tradisi kad raya ? dah semakin dilupakan dan semakin ditelan arus dunia moden . seriously .


kad raya moden . HAPPY RAYA . ahaha
dah takde gambar ketupat , pelita bagai . kan kan ? 



which one is youu ? of course lah duadua tuh aku . hee

ouh , by the way . thankyou so much Haha Huhu sebab hantar kad raya yang serba pink tuh untuk aku . and aku tertanyatanya , memang sengaja kah bagi aku kad raya warna pink macam tuu ? kau dah suka warna pink ke ? ouh really ? dah suka ? ahaha , seriously sukaa ? GREAT lah . tahniahh :]

aku dah check desasiswa kat USM , and unfortunately , aku tak dapat sama desasiswa dengan Haha Huhu , tapi takpe laa . takkan lah kitorang nak kekal stuck dengan satu sama lain sampai bilabila kan ? mesti lah nak cari kawan lain , kan ? hee , yang penting , masih lagi sama kelas , and for me , that ' s notta big deal , right honey ? hee dan palinggggg penting ! kita kan dah janji nak balik naik flight samasama ! HAHA 

dah laa , dah rindu dekat tebbydear kitaa . 
goodbye goodnight , gorgeoushh :]




sayang sayang sayang sayang sayang ?


No comments: