Sunday, August 14, 2011

Ouh Frust !

helloo hiii :]


alhamdullilah , hari nie aku selamat berpuasa dengan jayanya , even tak makan masa sahur pagi tadi , just minum air suam je , orang kuat memang macam nie , relaks je , walaupun terasa , ouh kenapalah aku tak makan pagi tadi , ouh kenapalah aku tak minum air nestum pagi tadi , kenapalah itu dan ini . ahaha . ouh sedapnya makan itu dan makan ini . dugaan dugaannn T______T .

hari nie , aku join program Puteri UMNO lagi . see , masih kuat dan gagah lagi tau . sepanjang masa bercakapcakapcakap dengan huza , kak efa , kak pit , kak mar , cikgu fara , kak ayu , cikgu yan , belum lagi cakapcakapcakap dengan cik sayanggg kitaa . dan dah tentu lah paling banyak cakapcakapcakap dengan Haha Huhu . nak airr , nak airr .. ! so , sekadar memeriahkan majlis , heh . bukan buat apa pun . bila fikirfikir balik , lagi beberapa hari je kot nak jumpa kakakkakak , nak join dorang ke sana sini , lepas nie , takde lagi dah . kan ?



eh eh , ada Tiz Zaqyah lah kat situ ? hihi , opps , salah pulak . bukan Tiz Zaqyah laa , Tizz Adriana . hello , call me Tizz , okay ? ahaha , yes , aku ingat lagi . dia lah yang minum coolblog aku masa kat hotel Katerina , banyak pulak tuu . hii , comel tauu Tizz nie :]

hari nie agak penat lah plus , tergugat sikit iman nie bila kak pit asyik cakap , air tebuu . huza pulak cakap , air tebu yang ada ais , manis dan sejuk . wah , masingmasingg T______T padahal , masingmasing puasaa , tahu ? tapii , aku nak minum air orange . haha bila dah fedup sangat , ouh , air paip pon sedap . tapii , sebenarnya , aku lebih teringatkan benda nie tadi . cheese tart :]


ada perisa strawberri , blueberri , hm , yang orange tuh aku tak pasti rasa apa . wink , semuaa aku punya tau , HAHA . thanks to kak Lily :] nak ?

ouh yes , paling aku frust sekali rasa bubur lambuk tadi tu . masin gilaaaaaaaaaaaaa . masin gila masin sangat , tahu ? ahaha . boleh kena darah tinggi dan muntah darah kalau makan banyakbanyak . ee , dah lah tu bubur lambuk first aku sepanjang bulan Ramadhan nie . hihii , dah lah banyak pulak tuh . ish , pembaziran betul lah . lastlast , buang macam tuh je . apa pun tak boleh .

lagi beberapa hari kat rumah . masa untuk , hm .. nak buat apa lagi , tidur je lah . hoho , ee , menggemukkan pipi yang sedang membesaa . comel apa ? HAHA :P 


ouh oke . selamat malam yeah , stalkers sekaliann :]
jumpa lagi , esok . selamat beramal . hii

No comments: