Tuesday, August 16, 2011

Myspace OUHH Myspace :]

helloo hii , helicopter :]

hari nie , aku rajen gilaa kot . aku editkan belog Puteri UMNO Bahagian , actually , aku nak buat malam tadi , tapi aku tak ingat password , so aku sempat buat tadi pagi . aku pun tak tahu oke ke tak belog tuh , ahaha :P

dan tadi aku pergi check emel , check Nuffnang , ahaha . ade lah jugak buffered earnings . dah berapa bulan aku tak login Nuffnang , tak tahu apa khabar benda tuu . so , tadi aku dah check . update mood bagai , tuh sahaja . kat facebook pun takde apaapa . ahaha . then , aku rajen lagiiiiii , nak tahu aku buat apa ? aku online myspace . haha . dah lama tak tengok myspace akuu . dulu macam teruk je myspace , tapi sekarang dah oke sikit kot . even pening tuh still adaa .


nie lepas aku edit . oke lah , tak susah sangat nak edit myspace nie . ahaha , tengok gambargambar lama , ouhmagadd . ada ...... ! hihii . hari nie ada 2 friends online , 16 unread messages , 140 upcoming birthdays , 3 friend requests , 1451 friends . 1451 friends , 2 je online , lagi 1449 telah pun berpindah ke facebook . haha :]

dan lagi best , lagu since beberapa tahun lalu still ada , dan masih berfungsi dengan baik . yang ada kat playlist aku tuh , Pesawat - Twisties , Bunkface - You And Me , Travie Mc - Coy feat Bruno Mars - Billionaire , Couple - Lagu Cinta Untukmu , Muse - Unintended , OST Lagenda Budak Setan , Black - Sofea Jane , MizzNina - What You Waiting For , BliZ - Mimpi Yang Mati , BigBang - Lies , Kesha - Blah Blah Blah , Afgan :]

last aku online myspace , 5 bulan yang lalu , dengan Vanilla Ice . haha , Vanilla Ice tuh aku kenal kat myspace , then berpindah samasama ke Facebook dengan nama Teddy Picker . picture nie je yang aku adaa T_____T


kebanyakan friends , last status dorang kat myspace , DO ADD ME ON FB . ahaha , termasuklah aku kot , ahaha . and still ada lagi Top Friends :]


zaman Myspace dah berakhir . masa untuk delete akaun :] even dah best and lawaa pun , tapi takde friends kat situ , same goes , tiada function . selamat tinggal Myspace , ahaha :P alaaa , tapi macam tak boleh je , sebab aku tak ingat password email . LOL lah . heh , biar je lah .

ouh okay , dah letih menghadap benda nie lamalama . 
let ' s sleep , time to take my rest .
byebye .

ouh yes , lawaa kan theme chrome aku . HAHA :D baru tukar semalam nie haa , fresh lagi . ouh , perlu eh bagitahu ? ahaha , mesti lah . KOTT :]


selamat berpuasaaa :] byebye gorgeousshh :]

No comments: