Friday, August 12, 2011

My Mirae Amira :]

helloo hii :]

lari lari lariiii , ada orang tengah mengintai belog aku nie , Mira . penat aku melayan si gila macam kau yang menggilakan aku dan tergila sama macam kau , haha . well , aku kawan dengan dia dari kecik . err , takde lah kecik mana , tapi sejak tingkatan 1 , dan sampai sekarangg . kitorang sekelas sampai tingkatan 3 , tingkatan 4 dah tak sekelas lagii , sebab dia turun kelas , masuk kelas kedua , aku still lagi maintain kat kelas 1 , ahaha . fuyooh :D

tapi tak lama pun , since dia turun kelas , aku pon decide masuk teknik , sebab aku rase dia sorang je yang kepala otak gila sama macam aku , tapi dia gila lebih sikit . ahaha , sorrii , tapi , memang betul apa . dia nie suka ketawa , kalau dah ketawa , sampai kelas hujung pon boleh dengar , apa lagi kelas kat blok sebelah . yes , nampak sangat dah kan dia sangat sukaaa bila ketawa sebab melampau macam tuh , ahaha . hiperbola sahaja :]

and then , aku habiskan masamasa muda aku kat teknik , tak lama pun , sampai tingkatan lima , and aku takde contact dengan dia langsung , sebab dia sombong . sombong gilaa  , and raya pon dia takde datang rumah aku . sombong kan kan ? yelaa , dah ada pengganti aku , mana nak ingat aku lagi dah . ekeke , ayat poyo . kau tak rasa aku tengah touching kah sekarang ini ? hihihi 

then , masuk form six . aku jumpaa dia . tapi dia tuh gedikgedik je , masuk form six sekejapp , habis cuti sekolah dua minggu , langsung aku dah tak nampak dia lagi . ahaha , pergi politeknik lah kan . oke fine , so ... aku pon teruskan lah hidup kat tingkatan enam yang superseronok ituu , kena tinggal lagi . haa , dulu aku tinggal dia , aku pergi teknik , then , dia pulak tinggal aku , pergi poli . sampai sekaranggg .. and now , dia ade kat rumah . ahaha , tuh pon susah nak nampak muka , sebab , kononnye duduk rumah diamdiam , jaga kulit . ahaha :]


and tibatiba , satu hari nie .. aku dapat call dari dia . well , masa tuh aku tengah tidur , mamaimamai lagi lah jawab phone . ouhh , tapi tak ape lah , mesti lah tertanye tanye kan , kenapa lah minah nie call . nak kata free call sebab birthday , bukan kot . birthday dia lambat lagi , haha . lagi lah aku bertambah tambah pelik , tertanya tanya semua lah , sebab dia call aku nanges nanges ... ouh sangat sedih . and she ' d told me that , adik dia kemalangan jalan raya dan ... meninggal dunia , Al - Fatihah . sabar banyakbanyak , ye Miraa . and petang tuh jugak , aku dengan mak aku pergi rumah dia .

tuh lah first time aku jumpa dia , since lama dah terpisah . hee , terpisah eaa , ye laa . boleh laa aku klasifikasikan sebagai terpisah . kan kan ? 


hihi , gedik sikit kan ? webbie webbie , so , life aku dengan dia pon dah nak sama . hilang someone important dalam hidup . so , lepas aku jumpa dia tuh , aku ada jumpa dia lagi , ahaha pergi sekolah . memang kecoh kepoh gilaa , she ' s never changed ! still lagi cakap merepek macam dulu , cuma ade senyap sikit lah . sikit sahaja . yes , sikit je ! bile ternampak skandalskandal lama dia , mesti dia akan tanye aku : eh , kau ingat lagi die tuh ? mase kite form two kan ? ahaha . boleh lagi ingat semuaa in a seconds !

aku sayang kau , Amira :]
immortal . hehe .

ouh k bye .
letih da nie , nak tidur . byebye .

No comments: