Tuesday, August 23, 2011

Morre Than Enough :)

helloo hii , people and helicopter :]


woahh , dah 23 hari kita semua berpuasaa . cepatnya masa berlaluu . yeah , sangat cepat . ada lagi beberapa hari nak raya . rumah ? haha , complete sudah . dah tukar langsir baru , tingkap dah bersihh , kilat lagii , susun atur perabot pun dah lain , lantai licin takde habuk sikit pun , ahaha . hiperbola sahaja :]

jemput datang rumah raya nie , hii .

tapi , cuaca sekarang nie tak menentu lah pulak . hujan lebat , kat kawasan rumah aku je , pergi tempat lain , haih , tak hujan pun . keringg je jalan . yang penting , raya pertama nanti jangan lah hujan , please pleasee . nanti , kalau hujan , tak boleh lah nak pergi kubur melawat abang aku yang tersayanggg . tak tahu kenapa , kalau hujan memang tak boleh pergi kubur ke ? pergi je tak boleh ea ? basah ? basah air je kot . bukan apa . baju ? boleh tukar lain kalau kotor . kan ? hm , pemikiran yang konservatif .

nanti sakit , sebab kena hujan ? makan ubat nanti tak lama elok lah demam tuh kan ? that ' s notta big deal , kalau dah nak sangat , semua pun boleh redah je lah . yang pentingg , dapat bacakan surah Yaasiin , bagi aku , morre than enough . yes , itu sangat perlu untuk raya nie . siapa tak sayang abang sendiri wehh , hii :]


haa , ada lagi 4 hari , adik aku nak balik dah . bagos , lepas nie , dia pulak kena buat segala kerja bagai , haha . tapiii , macam dah takde kerja je yang dia nak kena buat ? ouhh . this is unfair , haha . mesti kau sukaa , kan ? gila . takpe takpe , aku just tunggu something from her . hehe , can ' t wait . cepat lah balikkk ! 


hm , aku dah boringgg lah dengan layout belog aku yang bungabungabunga bagai tuh , nak tukar lain laaa . tapi , tak jumpa lagi layout yang cantik . hee , nanti dah jumpaa , aku tukar . korang pun mesti dah boringg tengok layout yang sama je kat belog aku nie kan ? haa , esok lusa kalau aku sempat , aku tukar lain lah ye , oke ? nak join giveaway , contest bagai pun malas jugak nie , nak blogwalking lagiiii lah , ke lautt . takde mood lah nak buat semua tuh sekarang . 

haa , kat Facebook sekarang nie meriahh betul orang send request kad raya . same like before , edit cantikcantikcantik macam member aku sorang tuhh , Nadia . sikit punya semangat raya dia tahun nie , hihi . aku tumpang semangat jugak lah . tapi , aku lagii semangat kalau dia hantar kad raya yang betulbetul kat aku , hoho :]

aku ? takde masa nak buat :]
haha .


google sahaja :]

berhenti merepek , selamat malam :]
ouh oke , bye bye helicopter .

No comments: