Sunday, August 7, 2011

Couple Tak Jadi :]

Selamat berpuasa , assalamualaikumm :]

hari nie dah tujuh hari berpuasa , ada lagi tiga mingguuu sebelum hari raya . dan , lepas tuh , sempat raya empat hari dan , awayyy . heh , jauh nie nak pergi . nak ikut ? jumm . 


ALLAH doesn't have blackberry or iPhone, but He is my favorite contact. He doesn't have Facebook, but He is my best friend. He doesn't have Twitter, but I follow Him, and He doesn't have internet, but I am connected to Him. And even if He has a great communication service, 
his customer service never puts me on hold :] 


heh , mase untuk memperbanyakkan amal ibadat nie , bukan tidur je Leaa , hihi . tak tahu lah nak storie apa , takde mood nak typetypetype . ouh yes , tengah commentcomment dengan Cik Bie Bie kat fesbuk , tibatiba je aku teringat masa berbuka puasa kat teknik . aku bukan teringat kat Cik Bie Bie , tapiiii , kat someone yang dah tinggalkan aku untuk selamalamanya .. 

tibatiba je rasa rindu kat arwah Hafiz , dia baik sangat dengan akuu . hihi , aku gelar dia , couple tak jadi . sebab , takde jodoh , kitorang kawan je . tapi , kasihan kat dia , bila dia datang kelas aku je , [ KM 1 ] kat tingkat 3 , nanti budakbudak jahat kelas aku bahan diaa . suka sangat bahan budak , bila kena bahan balik , bergadoh . tu je lah kerjaa budakbudak jahat KM 1 . 

arwah satu kelas dengan Cik Bie Bie , so , kalau ada apaapa information , mesti arwah akan beritahu kat Bieha tuu , dan esok lusa baru sampai kat aku . sebab aku dengan Bieha dah tak sama dorm , masa form five .. teringat muka pucat arwah , aku sukaa tengok dia senyum , tulisan dia tak cantik ! hihi .. Bieha kata , masa kat kelas , dia selalu duduk sorangsorang , macam ada masalah je mukaa . siapa sangka , dia ada sakit leukemia ..

masa bulan puasa tuhh , kitorang TERpakai baju purple samasama , dah meriahhhhh je , gossips bagai . hihi , ouh , still teringat time tuu . malu >.< .. 

tahun lepas , masa aku tengah STPM aku dapat call , dapat berita sedih , he ' s gone ! baru je nak pergi melawat arwah kat hospital masa tuu , sebab dia koma agak lama . tapi , tak sempat .. sebab Allah lagi sayang dia , Muhamad hafiz bin Abdul Rahim .. rindu awak . 

semoga roh arwah ditempatkan dalam kalangan orangorang yang beriman , 
Al - Fatihah .


aku still simpan lagi baju arwah :]
kenangan tauu .

awakawakawak [ bukan FaizalTahir ] , IMYSM :]

No comments: