Friday, August 19, 2011

Cikgu Ayam :]

helloo hii , helicopter :]


tadi aku commentscomments dengan member sekolah teknik aku dulu , sekelas lah kirenye . then tibatiba ada masuk nama '' cikgu ayam '' . ouh , cikgu tuh best tau . bila exam lagiii best kalau dia yang jaga kelas , sebab nanti dia akan tidur , tidur dan tidur . gelaran cikgu ayam pulak sebab kalau belajar , mesti ada contoh '' ayam '' tuh macam nie , ayam tuh macam tu . ahaha . tapiii , cikgu tuh ajar teori mekanikal , zzz , sungguh mengantuk !

tapi , bila ingat semula , kelakar pulak . dia panggil aku Olive . pelik kejap . ahh , Olive mana pulak lah cikgu nie kan ? Olive bini kepada Popeye , ahaha . sebab dia kata aku kurus macam bini Popeye tuh haa . eeyuuw ! 


then , aku pernah berbual dengan diaa tau . and aku masih ingat lagi ayat nie .

aku : cikgu , nak pinjam JLA boleh ? [ kereta Toyota Wish ]
cikgu : boleh je , tapi , yang boleh pakai kereta tuh , isteri cikgu , anakanak cikgu , menantu cikgu , awak kalau nak , kena jadi menantu cikgu dulu lah .

ahaha , seriously , aku speechless terus masa tuh , malas nak fikir , tidur terus dalam kelas . HAHA . sekarang nie , aku cuba cari cikgu tuh , tapi tak pernah jumpa . aku just nak tahu khabar dia je .. 

semoga cikgu sihatsihat je kat sana , may ALLAH bless you always , Mr.Fauzi :]

ouh , lebih lah pulak member aku nie haa . dah pujipuji aku makin comel sekaranggg , mintak number phone pulak . ahaha , puji ada makna , tak ikhlas langsungg lah kau nie Kingg . mengantuk lah , ouh tuh je lah aku nak storie . takde ayat lah . cone nie merepek je malammalam , ahaha . sengal . selamat malam , cone :]

selamat malam helikopter :]
jumpa lagi esokk . selamat hari Jumaat .
selamat bangun sahur dan aku boleh tidur . hehe :D

No comments: