Wednesday, August 24, 2011

Be Strongg :]

hellloo hii , people and stalkers :]

have a great day , today . mine ? great jugak , tapi salah cakap sikit je , semua jadi berantakan . semua jadi serba tak kena . ouh , sedih kot rasa . yeah , salah aku lagi , haha . kenapa lah semua nie jadi kat aku . serabut jugak kepala otak nak menjawab . tu lah , berani buat , berani tanggung lah kan . terlajak perahu boleh laa undur , tapi , kalau terlajak kata ? haa , padan mukaaa aku .


hari nie , first time pasang pelita kat rumah , ahaha . tak best langsungg , sebab takde banyak . ayah nie T______T kenapa ada sikit je ? lepas tuh , sekarang nie tengah hujan lebat gilaa . plus , guruh bagai , so that tadi aku sempat main hujan sebab kutip semuaa pelita bagi tak kena hujan . actually , aku ingat nak biarkan je kena hujan bagai , tapi tadi , ayah balik dari solat terawih , terus je kutipp semua lampu pelita , anak yang baik follow je semuaa . hihiii :]


tadi , commentscomments dengan Miraa , thankyouu dear , pakcik posmen datang rumah hantar kad raya untuk aku , means , semua sekali ada 3 tahun nie . haha , better lah , than nothingg . untunglah ada yang nak bagi . sabar okayy Miraa , Allah lebih menyayangi dia , be stronggg like me dear . walaupun aku ambik masa yang sangatsangat lamaa masa aku hilang abang akuu dulu , even dah ENAM tahun , setiap kali tiba suatu saat tuh , sedih akan melebihi segalanya . aku tak kuat :'(

seriously !


ouh , dahhampir 2 jam aku nak type entry nie haa . kejapkejap pergi facebook , kejapkejap kat youtube , kejapkejap itu kejapkejap ini . heh , sengal . hari tuu , dah lama gila tak main game , dah berhabuk playstation II aku . err , aku punya ? bukan lah kot , ayah aku yang punya . aku tumpang main je . gilaa berhabuk , tapi still lagi work properly , woah , dapat main game feveret aku , MidNight Club DUB , lumba kereta , best ouh . nak main lagiii , tapi nanti bila dah addicted sangat pun susah jugak . heh :]

malammalamm terakhir Ramadhan yang sayuu je rasa , kan ? 

err , aku sorang je yang rasa kot . kucingkucing kecik aku sekarang nie dah tersangat aktif bermainnn . tak terlayan aku ! uh , letih laa sayanggg .


black and white , such a perfect match that I ever had .
sekor jantan , sekor lagi betina .
perfect ;]


hee , I LOVE YOUU in dinosaur , RAWRRR :]
saya cintaaa Fakha saya .


No comments: