Monday, July 18, 2011

Torres Torres Torres .

hello fellaass , happy Monday and Assalamualaikum :)

semalam I call youu , you tak answer . ehhe , takdelah . semalam Umie text aku mintak aku teman dia pergi sekolah . katanye nak ambik sijil STPM  lepas tuh pergi BSN . oke then , pergi sekolah , dorang kata sijil tak keluar lagi , ouhmaigaddd , Umie , kau nie merepek apa , ahaha . pergi sekolah , takde apa pun , lepas tuh balik , pergi BSN . beli nombor pin PTPTN . ouh , aku sangat terlupa pasal benda tuh bila dah kat rumah sekarang nie . baru je teringat T_____T

lepas pergi BSN , pergi breakfast kat tempat biasa tuu . makanmakan dan cakapcakapcakap non stopp punya cakap . cuba makan mee kari nyonya yang Umie kata sedapsedapsedapppp tu . err , biase je ? ahaha 




menu breakfast hari nie dengan Umie . makan dan cakapcakap , bincang , lepas nie nak pergi mana eh , Mie ? text Sharina , dia tak reply . text Huza , uhh berjam tunggu dia nak reply ! so , we all decide untuk pergi rumah Huza . what for ? don ' t know . sampai sana , terima kasih lah kan , Huza takde kat rumah . dah dalam perjalanan baru dia reply text aku , takkan nak patah balik . uh ! sighhhhh T________T




Huza takde , Torres ada pon boleh lah kann . Torres itu adalah kambinggg di sana . ahaha , aku pon tak tahu mana satu Torres , hidup lagi kah diaa ? hee . banyak semut lah kat situ , kaki aku kene gigit semut . 

hm , malam nie agak boring lah kan . tibatiba je aku rasa aku takde mood . aku rasa nak tidur je sekarang nie . tidur tidur tidur dan tidur . wanna sleep and never awake . hm , tadi aku tibatiba terjumpa satu gambar lama , hiiii . aku suka pulak gambar tuh . nak tengok tak ? hoho ..



ehem ehemm , baju pinjam je tuu . ahaha . ouh yes , almost forgot . lepas balik dari rumah Huza , aku dengan Umie pergi rumah Hazroy pulak . tak tahu lah kenapa tibatiba Umie ajak pergi sana , aku ikut aje lah , hoho . dah lama tak nampak Cik Comel ! eee , Roy dah gemok ! tak comel langsungggg , err sebelum nie pon tak comel jugak ! ahaha :D 

ouh dah lah , k bai ♥ 

No comments: