Monday, July 4, 2011

SEKALI LAGI ♥

...Dengan nama Allah yang maha pemurah lagi maha penyayang ,

hye you :)

oke , sukacitanya aku nak storie , hari nie aku kena bangbangboom kebabomm lah kan . terima kasih banyak banyak kat Huza dengan Handika . eeuuu , aku rasa macam nak letupp je kepala dua dua manusia tuu . huh ! ape punye fikirann lah dorang ada , sama je dua dua . hee , macam ada jodoh je kan mereka tuu , hahah :P

Dika : Lea , hari nie kau free tak ? aku nak ajak keluar lah . kite pergi tengok wayang , berdua je , aku nak cakap something dengan kau nie .
Aku : hari nie aku free , tapi kua berdua dengan kau , aku tak nak lah . ajak lah Huza dengan Roy , baru aku nak pegi .

okay , macam tu la mulanya ....... and aku call Huza , pujuk pujuk punya pujuk supaya Huza pergi jugak . gile kau , takkan lah aku nak keluar berdua aje dengan Dika , cik sayanggg marah lah nanti . tak mahu lah dia marah . dah lah dia jauh sekarang nie , tak mahu lah buat cik sayangg susah hati . 

Huza dengan Dika berlakon , pakat nak kenakan aku . grrr ! aku sikit lagi nak terjun keluar kereta bila Dika tak belok pergi area rumah Huza . eeuuu , nie melampau lah kan . tak nak tak nak tak nakkk ! then , bila dia berhenti kat depan Cookie Master , aku ternampak Huza kat situ . uh .. nasib baik aku tak menangis , sikit lagi nak nanges tau .. sebab masa dalam kete , aku call Huza , dia mati mati cakap : aku tak dapat pergi lah , Lea . sorry eh .. mana lah aku tak sedih . hahah . siott betul . kene bang bang boomm kebabom !

so , hari nie , kitorang makan makan , tengok wayang ouh , cerita SEKALI LAGI .


aku tak tahu nak cakap camane . cite nie sedih ke lawak ke , aku tak tahu lah , hee , ade part yang touching . woahh , sedih gila aku . kene gelak dengan Huza Dika je sebab dorang nampak aku touching bagai . eeeeuuuuuu =='


dapat tiket harga budakbudak , dapat popcorn 2 free . popcorn jatuh bawah kerusi , terabur bagai . haha , bayar untuk air sahaja . woah , jimat banyak hari nie tengok wayang :) percaya lahhh ! yang penting , aku tak duduk sebelah Dika , Huza punya tempat tuu , hik :D



budak excitedd nak tengok Shaheizy Sam , hee :)
dika pulak , dah sampai dalam wayang dah pon . tu lagii excited weh .

lepas tengok wayang , yeah , kitorang bertiga lah yang paling bising kecoh kepoh mengganggu ketenteraman awam . masing masing cakap itu ini macam lah diri tuu Pengarah Filem , haha , okay .... aku pergi butik sukan kat situ , beli beg . hee , aku suka sangat , lawaa :D 


tunggu kakak tuh tuliskan bil bagai before pergi cashier . sempat ambik gambar lagi . hee . apesal aku buat muka macam tuu ? HAHAHA 

siap bayar semua , meneruskan lagi perjalanan . hee , macam jauh sangat je jalan .. pergi main boling lah ape lagi ! hee , dah lama tak main boling nie haa . dah tak terrer laa weh . tapi tak banyak masuk longkang lah , steady je . just tak dapat strike sangat . apesal ntaa . uhhh . maybe sebab mamat lane sebelah handsome sangat kott . HAHA


so , today memang best . tapi satu je , even pergi mana mana pun , cik sayangg saya , tetap saya bawak pergi sana sini , hee . sekali sekala keluar dengan kawan kawan best jugak lah kan . hee , sekarang nie , tak sabar nak pergiii holiday day day :)


love you cik sayangg , mum and dad :)

No comments: