Monday, July 4, 2011

Rasa Nervous !

... Dengan nama Allah yang maha pemurah lagi maha penyayang ,

entri lewat malam , tengah malam , lewat pagi . err err betul ke tuu ? aku sekarang tengah rasa nervous tak habis habis sebab keputusan temuduga pendidikan , UPU dah nak keluar . kalau tak salah aku , 15 Julai nie . dapat universiti mana lah agaknya aku nie kan , dapat course ape lah agaknye aku nie kan . awhh , doa banyak banyak Lea . InsyaALLAH , tapi aku pening pulak dengan parent aku ..

'' nelly , kan bagus kalau apply U kat UTHM je , kan senang .. dekat . Nora dah pergi U jauh , kau dekat dekat je dah lah .. ''

the main point is , mak aku nak aku jadi cikgu , kat UTHM ade pulak program pendidikan ? nie yang aku bengang bengong nie haa . kalau ada program pendidikan kat UTHM , tak payah cakap , aku dah apply dah . dekat dan mudah senang bagai . plus , dekat dengan cik sayangg . haha , errr tuh ke maksud parent aku sebenarnye ? HAHA laugh out louds . jodoh tak kemana lah , mum .

aku baru je selesai edit belog adik aku . hm , nak sangat blog macam aku , well , she ' s beginner in blogging , and last few months , i dont know what had happened to her , she ' s interested to join this blogging world . before this , blogg ? uh , NOT INTERESTED at all . as she says , people can change .. ouh , really ? kalau nak tengok belog '' bakal cikgu '' tuh , ushaa lah ye :)

belogg budak baru belajar .


saya percayakan awak . saya tahu awak tak mungkin dengan dia or something , dan saya jugak percaya yang awak just kawan dengan dia . tapi ... kalau awak rasa tipu saya pon best jugak , buat lah . saya malas nak cakap banyak . yang saya tahu , saya sayangsayangsayang awak . te quiero , Fakha .


comel gila benda nie , hadoii =='


semoga Allah mempermudahkan segala urusan aku , kau , kita , kami , dan  mereka pada esok hari dan hari hari yang seterusnya , Amin .

selamat malam fellass , have a nice dreams . zzzzz

No comments: