Monday, July 25, 2011

Random Post .

hello people , have a blastt Monday :)

tak tahu nak expressed macam mana . ape perasaan korang , ape korang akan buat , bila ade someone nie kononkonon ambik berat pasal life korang , pasal diri korang , selalu call , selalu text korang , macam ambik berat gilagilagila , konon peduli pasal hidup korang , nasihat itu ini bagai , cakap baikbaik dengan korang , tapi hakikatnya , pada masa yang sama dia maki hamun korang kat wall facebook dia . bab* but* sia* melambak lambak tentang korang ?

ape motif dia yang sebenar agakagak korang lah kan ? aku tak tujukan kat sesiapa pun , post random , tonight . tak payah lah ada yang nak terasa bagai . aku cuma pelik dengan sikap , perangai orang yang macam nie . mungkin , dalam hati standstoodstill masih sayang , cinta or something , tapi dengan orang ramai , dia talk shittttttt bout korang . and akhirnya , orang ramai akan pandang serong kat korang . mulut orang lah kan , apa boleh buat .

walaupon tak kacau life dia , tapi dia still ganggu privacy life korang , still nak jadikan korang musuh utama dalam hidup , still jugak nak membunuh korang dalam mode senyap , agakagak ada penyelesaian ke ? ada ke ? kata sayang , tapi , benci yang teramat sangat . boleh ke korang nak hidup dengan orang yang macam tuh , satu hari nantii ? andai kata hanya tinggal seorang lelaki dalam duniaa , korang nak ke hidup dengan lelaki yang dah sakitkan hati korang dengan cara paling kejam macam tuh ? kalau aku ..... 


haha , tibatiba je aku rasa macam sedar something . sedar yang aku takkan balik semula kat orang yang type macam tuh , sebab aku rasa orang macam tuh dah terlalu banyak sakitkan hati aku , hurt me much morre . uh , i won ' t let it happen . apa pun , take it easy , oke . what goes around , comes around . 




walaupun lagu nie dah lamaaaa gila , tapi aku tak tahu kenapa , lagu nie macam ada sentimental value lah kan , ahaha . teringat pulak masa interview Medsi bulan April yang lepas , aku ada kata aku kena menyanyi lagu kan kan ? haha , otak tengah blank , aku nyanyi lagu nie lah . masa tuh , aku dah tak expect lepas interview tuh sebab menyanyi lagu takde kaitan dengan Pendidikan langsung . ahaha . terbaik :]

bila aku rasa aku sedih je , aku akan dengar lagu nie banyakbanyakbanyak kali non stopp , sampai aku rasa aku ada semangat tak nak sedih lagi , ahaha . kinda weird . sampai aku rasa , uh , kenapa pulak aku nak rasa sedih nie ? tidur lagi best . ahaha , merepek je .



ouh dah lah , mengantuk T_____T 
k bai ♥ 

No comments: