Wednesday, July 27, 2011

Perfect Two :)

hello people , selamat petang !

supposed to be , this is yesterday ' s entry , but i am too tired and feels so sleepy last night , i postponedd to post this out . yesterday , i have a date with my cik sayanggg , sempena '' ulangbulan '' kedua , ahaha . ulangbulan eh ? ye lah kot . hihi . 

2 months already :]
2 months already :]
2 months already :]

ouh , baru duaa bulan kot ==' dapat kittens pun dua jugak =='

so , semalam dapat tengok matahari terbenam dan hilangg . ouh , so sweet . bukan kami , tapi matahari tuu . my phone is in the car , so i am not capture any picture , ouh :[ but , it ' s oke , because i already saved it in my memory :)

semalam jugak , hari bestt kot . ahaha , Mey bagi aku dua ekor anak kucinggg . actually , semalam sebelum keluar tuh , aku dah tunggu jugak Mey , tapii .. lepas aku pergi baru dia nak beranak . bukan nak tunggu aku balik . hee , boleh pulak kan , kucing tuh dah sakit nak beranak aku suruh dia tunggu aku balik , dah lah aku balik dah nak pukul 10 malam tadi . kesiann la kucingg . err pukul 10 ke ? haha tak ingat . nak tengok tak anak kucinnn ? hee



ade dua je , satu hitam , satu putih . nak bagi nama apa eh ?
Jojo dah jadi pakcik laa , ahaha .
ee , keciknye keciknye , sayangnye sayangnye :]




tengok lah tuu , Mey standstoodstill nak tido cari aku jugak .
hee , ade bantal bucuk kat belakang tuh , abaikan . 
ouh , gemuknye pipi kitaa T______T

ouh yes , malam semalam tuh balik agak lambat sebab adik aku tibatiba call mintak burger . great lah kan , takpe takpe . ada permission balik lambat sikit , ahaha * bukan ambik kesempatan oke . hee

start bulan depan , ada lagi 35 hari aku dekat rumah . means , sebulan lebih je lagiii , lepas tuh dah mula busy busy busy . tapi takpe , yang penting sempat lah raya kat sini , hee . tu je lah yang aku fikir . raya raya raya . hm , susah betullah kalau bluetooth lappy dah tak boleh guna , harap guna USB je . USB aku pulak entah pergi mana . stress lah cmnie .

No comments: