Saturday, July 16, 2011

LAMARAN DITERIMA ♥

hello people , Assalamualaikum :)

hari nie aku tak berapa nak ada mood selagi tak dapat main boling . ahaha , takde lah . nonsense je . oke , kejap lagi aku nak keluar dengan bestie tercinta  . siapakah ? ehem ehemm , tak boleh cakap sekarangg , rahsia . tu pon kalau jadi lah . tapi , nak kene keluar jugak . damn bored at home even only just a few days i ' ll be stay at here . relaks relaks . tarik nafas , jangan lepasss . ahaha .

masih lagi semangat nak cerita pasal intake Universiti nie haa . congrates congrates you all . uhh , best lah kan . hm , untungg lah aku boleh dapat sama Universiti , sama course dengan Huza . memang dah jodoh atau kebetulan atauuu , Huza memang nak ikut aku pergi manamana . ecece , Huza memang suka aku eaa ? eeyuw . HOHO aku suka kau jugak . woah . sounds greatt , hee .

oke , aku nak share sikit pasal membermember aku dapat U mana , bak kata Nisa 
'' LAMARAN DITERIMA , ALHAMDULLILAH '' .
ouh , aku ingat dia nak kahwin dah , rupanya bukan daa . lamarann masuk U lahh , ahaha . best ouh ayat andaa . I Loike ♥ . oke , masingmasing pon dah tukar info kat Facebook , dah takde lagi '' went to SMK Dato' Sulaiman '' or something , sebab dah letak further universiti . nampak sangat excitednye kan kan . termasuk aku lah , aku pun dah tukar jugak . ahaha :P



oke , mari mulakan . STPM ' ers berjaya :)

cik Leaa : Universiti Sains Malaysia 
Ummi : Universiti Malaysia Kelantan
Huza : Universiti Sains Malaysia 
Fara Uchue : Universiti Malaya 
Handika Wira : Universiti Malaya 
Hazroy : Universiti Putra Malaysia
Khairunnisa : Universiti Pendidikan Sultan Idris
Ewan Max : Universiti Pendidikan Sultan Idris
Adila : Universiti Kebangsaan Malaysia
Ferdaus : Universiti Teknologi Malaysia
Fareha : Universiti Teknologi Malaysia
Lily : Universiti Malaysia Sabah
Azlan : Universiti Pertahanan Nasional Malaysia
Faizal : Universiti Pendidikan Sultan Idris
Maisara Aziz : Universiti Sains Malaysia
Maisarah Zulkiflee : Universiti Teknologi Mara
Atikah : Universiti Kebangsaan Malaysia
Izatul Ain : Universiti Malaya
Fikri : Universiti Malaysia Terengganu
Ezzatz Azizi : Universiti Malaysia Sabah
Sharina : Universiti Kebangsaan Malaysia
Robani : Universiti Malaysia Sarawak 

oke , buat masa ini , itu sahaja yang aku tahu . ramai jugak lah kan . 
hee , dah makin jauh lah semua . macam Aiman cakap :

'' haha..abes la owg kampong aq.......snaseb la kite...sorang perak sorang penang..haha...sabo jelahh ''


apa aku rasa sekarang nie ? aku rasa aku takde perasaan lah , dah makin coldblooded person pulak . ish janganlah , kasihan cik sayangg . be cool , Leaa . ILYOUUFT in no matter what happens .



No comments: