Thursday, July 7, 2011

Holidays At Genting :)

hye you :)

lamenye aku tak update belog nie , dah dua hari rasanyaa . ee , lama lah kan . rindduuuu lah kat belog , kat awak ! bukan malas update lah , sorri ye peminat peminat aku sekaliann , hik . ade peminat kah , eeyuu T__________T . aku awayy , pergi bercuti kat Genting Highlands dua hari satu malam bersama kawan kawan , bukan dengan cik sayanggg . sejuk sejuk sejukk seronok seronok seronokk .





suka tengok awan kat situ .
cantik kan ?


pemandangan pada waktu Subuh :)
cantik .





sebelum memulakan aktiviti outdoor kamii !
cuci mata dulu , tengok pemandangan , weehuu :D



benda nie best best best ! 
rugi tak naik , ouhh .


flying dragon , aku dengan Ecah naik bende nie dua kali .
best gila jerit jerit . haha seram gila . lajuuuuuuuuuuu !



benda nie best jugak .
tak naik rugiii , tapi bila dah naik , tak rasa nak naik lagi .
hujung nyawa je bila dah kat atas tu .


nie best jugak ,
macam biasa lah , aku dengan Ecah jerit jerit setengah mati kat atas tuu . 
rollercoaster gila !

banyak lagi yang kitorang main , tapi nak tunggu satu satu memang lambat , sebab kena beratur panjang . ambik masa yang sangattt lama . aku paling suka tengok orang Dubai kat sana , macam biasa lah , dorang berpurdah , berjubah serba hitam . hee , lawa lawa pulak tu ! 




strawberi coklat !
hee , lama dah mengidam , dapat jugak akhirnya . woahh :')



dapat bilik hotel 815 kat tingkat 22 .
tinggiiiii , seram weh kalau tengok luar tingkap .
atas gunung lah kan .





dah check out hotel ,
jalan jalan sana sini , sini sana .
beli lah pape yang best dan menarik .


lain kali nak datang sini lagi . tapi tak nak stay lama lama , sebab agak boringgg . plus , hotel dengan outdoor jauh kot . penat berjalan ulang alik hotel pergi outdoor je . indoor punya tak berapa best sebab dalam plaza je , outdoor pulak , best sebab dapat rasa sejuk Genting Highlands dengan kabus yang tiba tiba , sejuk yang tiba tiba , angin kuat tiba tiba . okay , aku dah mengantuk . good nightt :)


:)

No comments: