Sunday, July 31, 2011

A Day Beforre Ramadhan :)

Assalamualaikum , selamat malam kawankawann :)

hee , esok dah puasa , Ramadhan laa weh . apa rasa ? haa , sungguh tak sabar dan sangatsangat excited . mengapakah ? err , entah . aku tak tahu . selamat berpuasa dan selamat bertarawih . selamat dan selamat ye , kawankawan .

hari nie , pagipagi err tak lah pagi sangat pun . dalam pukul lapan lebih , aku dengan mak ayah adik aku , pergi kubur . '' jemputt arwah abang aku balik rumah '' . eh eh , jangan takut , memang semua orang pun akan buat perkara yang sama macam kami , kan ? tadi kat kubur , ramai orang lah jugak . sedih ouh , baca surah Yaasin pun tak khusyuk sebab tahan air mata nie dari menitis . rinduuuuuuu sangat ! kena kuat lah , sebab kalau aku menangis depan mak ayah , dorang akan lebih lagii sedih . big girl don ' t cry isn ' t it ? but , big momma will always cry :(

then , balik . siapsiap untuk hantar adik aku balik bustand . uh , betulkah ? ahaha , balik bustand ? hee , balik Perak lah . selalu ayah hantar , tapi kali nie , kena berdikari sendiri lah , balik naik bas . sekarang nie , dia tengah dalam perjalanan lagi . tak sampai KL pun lagi , Tanjung Malim apatah lagi , kan ? hee , semoga selamat sampai :)







dalam keretaa dengan mereka :)

then , I see my mom cryingg , biasalah , mak mana yang tak risau anak balik jauhjauh sorang macam tuu . mak mana yang tak sedih bila berpisah dengan anak . kan kan ? tapi , oke je lepas tuu . adik aku pon controlll je , nak nanges jugak lah tuu , ahaha . kalau aku , dah tersedusedu dah nanges kat bustand tuhh . HAHA . lebih pulak aku nie .


nak gerak dah nie , byebye JOHOR . hii :)

balik lah , nothingg to do . tibatiba dalam perjalanan tuh , mak aku boleh tanya : selalu keluar dengan Fakha duduk kat tepi pantai , kat pantai mana ? hee , mak aku pun nak pergi pantai tuh jugak laa . so , layankan je lah . tapi , masa sampai tuh , pantai tengah surut , tapii angin sangat kuat . love it bebeh .






haha , takde sape nak tolong snap picture untuk akuu . T_______T . pantai diaaa , jauh kat tengah sana tuh , tapi kalau air pasang , hee , aku dengan cik sayangg suka tengok pokok tuh tenggelam . nanti bisingbising , eh awak , tengok pokok tuh tenggelam , kasihan diaa . ahaha . kecohkepoh betul .

esok dah puasa , selamat berpuasa dan selamat beramal . haha , aku type ayat tuh , then aku tak tahu kenapa , tergelak sendiri pulak . gilaa apa ? hii . oke lah , kbai 

untuk cik sayangg saya :
selamat menyambut Ramadhan almubarak .
puasa penuh tau , i heart youu :]

No comments: