Tuesday, July 19, 2011

Damn Yes : Stress .

hello fellaass , have a great day today !

excluding me , ouh damn yes .

facebook dah semakin membosankan , dan aku mengambil keputusan untuk DEACTIVATE facebook aku buat sementara waktu . kenapa ? sebab aku rasa facebook aku gila . aku pon tak tau kenapa , ahaha . semalam gatal tangan pergi klik link ape bende entah , then ... TERautopost kat semua member kat facebook tuh ; hi . how are you ?

aku takde hantar text macam tuh kat korangkorang semuaa , sila lah abaikan . facebook gila yang autopost , bila aku check inbox , gune phone .. banyak gilaaaaaaaaaaa new messages ! ah sudah , nie semua salah zakrie , sebab dia yang mulamula anta text macam tuh kat aku , aku pergi reply . dan .............. ! aku deactivate pun sebab , aku tak boleh nak access gune laptop , facebook aku tu , dia kata ada masalah teknikal . ouh damn yes , aku deactivate gune phone canggih mahal aku tuu . ahaha . kene virus . damn yes damn yes . 

err , gune phone boleh pulak ?
penat aku delete messages yang akuu tak sengaja hantar kat semua orang . argghh ! bukan salah aku , salah facebook . ahaha , biasalah manusia , mana ada nak mengaku salah dia sendiri , mesti salahkan orang lain dan paling best , salahkan benda lain . tapi , memang bukan salah aku ! ouh , biar lah , facebook have nothingg T______T . damn yes , crazy .


Sorry, we are experiencing temporary technical problem , please check back later .


macam nie lah rupa dia bila aku nak online facebook . ouh , aku malas nak layan , deactivate lagii bagus . sejak semalam lah kot . no biggie . hilang kejap je , kalau tak elok jugak lepas nie , biar kan je lah . hee , jangan rinduu aku pulak tau :)

tadi aku tunggu surat tawaran USM keluar , semalam semalam semalam notice pukul 12 tengahhari dah keluar . hari nie aku  check , pukul 2 petang pulak . sementara tunggu pukul 12 , aku cakapcakapcakap dengan cik sayangg through phone , almost an hour jugak lah . hee , biasalah , kitorang pakai bill , so boleh call sesuka hati , tak kira masa dan waktu dan tempat :)


terima kasih , aku akan tetap sabar menunggu , hee . ada lagi setengah jam , kalau lepas nie notice keluar cakap 20 Julai baru boleh login , arrgghh ! tak tahu lah aku nak kata apa , stress mungkinn . bile stress , aku akan menghabiskan masa dengan menonton muvie kat HBO ke , ABO ke , SMV ke , dan akhirnya aku akan tidur . semua nie , aku buat selepas solat , oke . hee . 

ouh , aku stress .
ouh dah lah , k bai 

No comments: