Saturday, July 30, 2011

Dah Enam Tahun :(

hello people . masa untuk menaipp dah tiba .

happy weekends :]

esok adik aku dah balik Perak , ouh . sorangsorang lah aku kat rumah . takde kawan . hee . kalau tak asyik usik aku kau je . lepas tuh gelakgelak macam ape entah . lepas nie aku nak gelakgelak dengan Mey dengan Jojo , tapi dorang tuh tahu apa je ? haa . takpe lah , it ' s okay . memang dah plan pun dulu kan , nak pergi belajar jauhjauh , samasama :]

and yes , dah rezeki , jauhjauh dah semua lepas nie . paling best bila aku gelakkan kau , woah , aku dapat pergi Perak nanti , sebelum pergi Penang . tapi kau setakat sampai Perak je , tak sampai Penang ponn . ahaha , suka betul aku tengok muka menyampah kau bila aku kata macam tuu , heaven je rasa . HAHA sabar je laa nyah . 


kawankawan pun macam dah jauh je . atau aku yang menyepi tak ingat dunia ? hee , ada orang tuh kata , aku senyap , then dia pun senyapp jugak . hm ? memang aku ke yang kena start every conversations ? oke lah kalau macam tuu . aku je lah kan . aku je laa . kalau aku takde pon , entah orang perasan entah tak . haha , oke , tak penting langsung pun aku nie kan , nak jumpe kau pun kena buat appointment bagai . dah lah .


so , yang ada cik sayangg je lah kan . haha , tadi we both spend time together again and again , woah . kali nie best , sebab kat pantai tuh , air tengah pasangg . yeay ! tapiii , takut lah tengok air banyak macam tuu . kalau terjatuh camane ? kalau tempat tuh roboh camane , kalau kalau kalauu . ahaha , berapa banyak kalau lah T_____T .

tapi kali nie kejapp je , sebab ada hal sikit . so , kena balik awal . hee , takpe . it ' s okay . lepas nie , tunggu aku balik dari Penang baru boleh jumpa . ahaha . sampai rumah pun tetap jugak pukul lapan lebih . asyik date date date jea kan . risau jugak nie kalau Jojo jealous , ahaha .


dah lama tak makan maggie , kan ? dah nak puasa , kan ? hee tak sabar lah nak main mercun dengan bunga api , kan ? tapi sekarang nie pon aku dah dengar orang main mercun bagai . semangat puasa ke semangat rayaa tuh ? entah lah . oke , esok pagipagi , kena bangun awal pagii , sebab esok nak pergi menziarah kubur arwah abang aku yang terchentaa . dah lama kott tak pergi . rinduuuuuuu ! hee , puasa nie sama ke tak dengan puasa tahun lepas eh . best ke tak best , eh . 

best apanya , standstoodstill jugak terasa kosongg . kenapa ? sebab arwah abang aku takde . okay , dah enam tahun . tapi still jugak terasa macam baru semalam ............................


There ' s over 8 million people in this world .
but ........
I only want youu .

dah enam tahun ?? cepatnya masa berlalu .. i miss you so much :(

No comments: