Saturday, July 16, 2011

Anak Mami Sorang :)

hello people , Assalamualaikum :)

oke , petang tadi aku memang plan nak keluar dengan orang lain , tapi akhirnya tak jadi pergi sebab ada something wrong somewhere happened . ouchh , tak dapat lah keluar dengan bestie tersayangg tapi , keluar dengan orang lain pulak , ahaha . plan dengan orang lain , pergi dengan orang lain , greatt honey . so , tadi ..... keluar dengan cik sayanggg . hari nie pergi tepi pantai lagi , tapi kat pantai lain pulak . duduk situ , cakapcakapcakap , makanmakan  bagai , konon nak tengok matahari terbenam , tunggu punya tunggu , hilang macam tuu je matahari . terbenam apanya . ahaha . 

best lah kan duduk situ . tak dapat tengok bola , Malaysia lawan Liverpool , sebab tak ingat langsungg ada match petang tadi T_____T . apa pun , congrates Malaysia . takdelah O macam masa lawan Arsenal . tapi tadi tengok makcikmakcik tuh terjeritjerit masa tengok match , jeles jugak rasa , ahaha . macam nak join je :P sampai rumah je dah malam , dekat pukul 9 , awhh . balik lewat lagi .

oke , bila aku kata aku akan sambung belajar kat Penang je , ramai gilaaa yang wish :

'' wah , best lah , nanti boleh dapat anak mami sorang ! ''

hee , memang best pon lah kan , tapi ... part anak mami tuh takde langsung dalam kepala otak aku , kalau ada pon , kawan . tak salah rasanya . hee , dah ada cik sayanggg lah . pergi jauh mana pun , tetap ingat . mestilah . anak mami lah , anak mamak lah . hee , sounds great , kumpul kawan ramairamai . fokus kat pelajaran , fokus fokus fokus dan akhirnya ...... zzzzz . ahaha , melampau lah tuu =='


dan sekarang , aku masih lagi menunggu saat USM nak keluarkan surat tawaran . dah ada yang dapat surat tawaran tuh , tapi ada jugak lagi yang tak dapat . tadi aku dah prepare awalawal pagi nak print out , but unfortunately ... mungkin 19 Julai nanti . dan sekarang , dah boleh ambik sijil STPM . bila lah kan nak pergi sekolah ambik sijil tuu . Isnin nie , maybe , dengan merekamereka . dan paling tak sabar , nak pergi shopping . sebab ayah kata , dia malas nak pergi shopping masa bulan Ramadhan , letih lah nanti . nak berjalan sana berjalan sini . 

berita terkini yang aku dapat , ramai gilaaaaaa yang dapat masuk universiti . makin bertambah senarai nama yang aku dapat , dan kebanyakannya ramai yang dapat UPSI . sebelum nie UUM je lebih , tapi tahun nie sorang pon macam takde yang dapat UUM . mengapakah ? hm , don ' t know .


trust in me when i say !
I L Y .



No comments: