Tuesday, June 14, 2011

❤ TE QUIERO ❤

hey youu .

aku tak tahu kenapa , sejak akhir akhir nie , kepala aku asyik sakit je . sakit kejap , then hilang . nanti sakit semula , then hilang . dah penat dah cik sayang nasihat suruh makan ubat bagai , aku bukan tak nak makan ubat . tapi ubat tuu yang tak nak makan aku . woahh , alasan je tu . saya tak nak makan ubat , awak faham ? 

then , tadi cik sygg datang rumah hantaa bunga ! red rose :)
sebab semalam aku merajuk dengan dia , dia curangg . hee . tapi sekarang oke dah . pray for us . by the way , sayangg . thanks for the red rose . thank you so much . speechless , and just met for a while . woahh , miss you already !
picture :)







then , petang tuh pergi lepaking dengan kawan kawan . Huza , Umie , Mira , Echa , and Fareha . lagi lagi kat Mira , super rinduuu ! 

dapat red rose , coklat andd a card .

❤ TE QUIERO 
❤ TE QUIERO 
❤ TE QUIERO 
❤ TE QUIERO 


No comments: