Tuesday, June 21, 2011

Oreo Vanilla .

hye you :)
لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُl


hari nie , cuaca agak panas . buat aku sakit kepala , kepala sakit . headache tak sudah . entah bila nak baik pun aku tak tahu lah . ouh ye , aku tak nak makan ubat . sebab malas . kalau ubat tuh ada perisa orange ke , strawberry ke , boleh jugak aku makan . woahh . demand , camane nak baik entah T____T , penat je cik sayangg nasihat makan ubat bagai . sampai ke sudah , aku tak makan pun . 

even suhu global dunia sekarang nie macam dah melampau lampau , aku tetap jugak keluar rumah , tengok dunia . hee , ayatt . selagi bernyawa nie kan , gunakan nikmat yang Tuhan bagi sebaik baiknya . even ada masalah yang tak sudah sudah berlaku kat aku , aku redha je lah . sabar sabar dan terus sabar . insyaAllah , akan ada penyelesaian satu hari nanti . Amin .

'' Jangan pernah mengeluh atas apa apa yang diberikan Allah kepadamu
kabarkan kepada Nya bahwa engkau ikhlas dan bersyukur atas segala keputusan Nya ''

so , hari nie , aku ikut mak dengan ayah aku keluar . hee , saje nak kacau mereka dating . hey , aku mana boleh tinggal rumah sorang sorangg . takut la , haa . pergi beli barang barang dapur , dan sebagainya . hee , macam biase lah :)




ouh ouh yves . i do LOVE skittles . so , yang sour camnie , aku jumpe yang kecik je . so beli yang kecik tapi banyak banyak banyak . ade gak yang besar , rainbow tuu , tapi tak best . sebab manis . aku suka yang sour camnie :) yang rainbow , biase colour merah .



sekarang pulak , masa untuk The CoolBlog , wee ~ sangat suka suka sangat dengan The CoolBlog . everytime mesti beli , even dah rasa macam nak muntah pon , tetap beli gak . apesal err ? hee , dah suka lah kot . haha . merepek , The CoolBlog : Oreo Vanilla , sedapp ouhh , try lah !


masa untuk sengetkan diri .
hee , heaven heaven :)

disebabkan sekarang aku sorang kat rumah berteman kan Jojo dengan Mey , sebab adik aku dah kat Perak , so , pergi mana mana dengan parent , mesti dorang ingat aku nie anak tunggul , err , anak tunggal , haha . tak pun , mesti dorang ingat aku nie anak last . sebab aku sorang je yang ikut parent pergi mana mana .. hee , hakikat nyaaa ...... tapi best lah kan , bile tengok orang buat assumptions bagai :)



naik jambatan tuh terus , sampai lah negeri Melaka :) hee .. so , tekalah aku kat mana petang tadi , wee ~ motif : di larang memijak rumput . tapi dorang berdua tuu pijak rumput laa , camane ? hee . bile dah sampai tempat nie , my mom craving for Mee Bandung Muar . so , ayah pun pergi lah cari tempat best sebab nak bawak my mum makan mee bandung muar . how sweettt . hee ,


ouchh , lapar sudah :)

okay , banyak sangat ceritaa nie . entah sape nak baca . hee , okay okay , should stop now , banyak sangat storie dah , night people ,  take good care :)

No comments: