Monday, June 6, 2011

Muse !

hello people :)

selamat malam selasa .
hee , actually hari nie , aku penat sangatsangat . hantar adik aku balik perak . then , sejak aku ada lesen kereta , baru TIGA kali aku drive . hee . gorgeous right ? hha , aku bukan takut , just takde confident lagi nak drive .
tapi tadi , thanks ayahh . sebab bagi aku drive jugak . Johor to Perak , jauh tuu . penat tahu ? lagi lagi kalau drive sorang . 

tapi , aku drive dari Seremban sampai rumah . dah tak berapa nak jauh . my mum that sitting at the back , Nelly ... laju sangat nie , 120 dah ! ayah tu , tidur ke ? kan laju nie !
risau betul mum aku tuu , bertenang je eaa , kat belakang . haa . tapi , ayah aku tidur tak nyenyak pun kat sebelah , sebab takut aku drive ntaa camane rupa . manual okay , haa . fuu letih letihhh T___T

balik rumah , tak lama lepas tuu , aku keluar lagi . pergi jalan jalan dengan ... . okay , tak boleh sebut . haa , talk talk talk , sampai tak sedar masa berlalu sangat cepatt . lepas nie , ntaa bile lagi lah kan dapat jumpe . hee :) wow , letih balik Perak tak hilang lagi , rest pon tak sempat , tahu . takpe takpe . rinduuuuu punya pasal , doesn ' t matter .

heyy , aku ada suka lagu baruu :)


addicted to MUSE lah sekarang nie .
dorang kata aku jiwang sebab lagu nie . ee mana ada . sebab Muse je kott . masa temuduga pendidikan hari tuu , aku kena nyanyi , haha . lagu Muse jugak yang aku pilih . lalala ~ 

eyy awak . tak payah nak jaga maket awak sangat lah eaa . saya punya lagi best , shopping mall . relaks je kalau dah takde shopping mall tuh . awak nie , setakat maket je kott =='

hee , okay byebye :)



No comments: