Sunday, June 5, 2011

LEGA :)

hello peoplee :)

hari nie hujan sepanjang hari , and aku menghabiskan masa dengan tidur tidur tidur . haa , kinda boringg today . ye , macam aku cakapkan , jumaat sabtu aku awayy , then hari ahad nak rest a lott , means , hari nie . sebab esok awayy lagi . pergi Perak , hantar adik aku balik UPSI . haa , mengada . belum seminggu dah balik . hee . banyak betul cheritera diaa balik nie .

paling best , bile dia ceritaa ;

kawan aku ingatkan kau yang nak belajar kat situ tau , dia ingatkan kau yang duduk sebilik dengan dia , ingatkan kau yang dapat . rupanya , aku yang tinggal situ , duduk sebilik dengan dia . dia cakap ; laaa aku ingatkan yang tuh adik kauu , muka dia macam budak budak . akak kau rupenye ..

haa , faham faham lah kan , ayat aku tuh eaa . hee
ape pun , aku memang dah agak , misunderstandingg tuh akan berlaku . hee . mungkin sebab aku je yang nampak beriaa kot . hee . biasalah super excited :)


fuuuhh , super lega aku sekarang nie .
aku doakan yang terbaik untuk kau , walaupun kau sakitkan hati aku . buat aku benci kau dalam masa sekejap , kau tetap kawan aku dunia dan akhirat . bezanya sekarang , aku dah tak nak jumpa kau , dah tak nak tengok muka kau , dah tak nak contact kau , pape semua lah . and , kau pun dah setuju pasal tuu , terima kasih banyakbanyak . tapi , apa pun yang berlaku , i ' ll never back to you . 

and , thanks for youu , because always be besides me , understand my situations , make me strong , make me smile , never complainingg , haa . you ' re the best . thank you so much , cintaa .

for now , aku dah boleh senyumm macam kat atas tuu lah kan . super happy . happy pasal ape pun aku tak tahu lah . woahh , CIK UMIE dah suruh aku tunang . err err , dia kata tuh yangg bagus kott , untuk aku jaga mata dan jaga cik sayangg . haha . tapii ........... sorry ye sayang , aku lambat lagi . tunggu kau dulu lah . hee , study first :)



please eh understand keadaan aku . aku bukan nak sakitkan hati dia , jangan nak simply accuse aku nie perempuan jahat bagai . dengar satu pihak memang tak gunaa . you should listen , both . thank you . tapi , terpulang kau lah nak kata apa pasal aku . aku tak kacau life kau , and tak berminat langsungg nak ambik tahu pasal life kau . sekian .

No comments: