Thursday, June 2, 2011

Karak !

hello people , welcomes Junne ' s ! hee
lame tak update blog . banyak storie nak share , tapi tak sempat laa . busy sangat kat Facebook . banyak storie mengarutt tak habis habis . haaa .
oke , last few days , aku dengan sorang kawan nie , pergi tengok wayang . macam biasaa lah , mengisi masa lapang dengan tengok wayang . hha . kat rumah pun sekali sekala tengok wayang jugak . hee Astro First kan adaa :)

we ' all tengok cerita KARAK ! haa , yang duduk sebelah tuu , tak tahu lah nak cakap camane , asyik menyorok je . asyik nak tutup mukaa je . hee , bile orang tanya ; takut laa tu ? sure dia jawab ; mana ada takut laa . kuat tau . ahaha .




then , masa nak masuk dalam wayang tuu , boleh pulak terserempak dengan cikgu aku masa kat teknik dulu . cikgu Eshak dengan family diaa . wow , unexpected betul lah dapat jumpa cikgu teknik kat situu . rindu kott . and aku lupa nak tanya mana cikgu Fawzy yang ajar Pengajian Kejuruteraan Mekanikal dulu , yang suka sangat panggil aku Olive . masa tuh ada kawan aku kott , thats why aku segan nak tanya banyakbanyak kat cikguu . plus , cikgu pun macam nak cepat je , muvie dah nak start . haa :D

storie nie agak seram lah . and tak expect pun yang last tu sebenarnye semua kawan dia dah mati , kecuali Zura sorangg je yang tak mati masa accident tuu . patut lah macam pelik je Tok Kalam tu . 

haa , then pergi jalan jalan , talk a lott . ah macam selalu , aku dengar je apa dia cakap . aku ? cakap skettt je . ee , tahu tak aku nie speechless bile jumpe orang banyak cakap . haha . sabar je laa ~


No comments: