Wednesday, June 22, 2011

HE ' S a GIRL !

hye you :)
لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُl

eh eh , aku ada lagi beberapa storie belum cerita nie ha . kalau aku tak storie kat sini , nanti aku lupa . benda nie kinda weird for me . dan aku jugak tak tahu camane benda camnie boleh wujud . aku pelik , peningg peningg dan peningg . sebab aku dengar bukan dari seorang , tapi masuk dua orang cerita benda yang sama . hish , apakah ? aku rasa memain je kott . tapi , kenapa pulak nak wujud cerita nie .

semalam petang , i gotta call from my junior . dah lama lost contact , tiba tiba dia call aku . uh , aku tak save nombor phone dia , so , aku just angkat macam biasa . dah bual bual macam biasa , tanya itu ini itu ini , kejap lagi dia tanye soalan yang aku rasa macam malas lah nak jawabb .


BOY : Lea sekarang couple dengan sape je ?
AKU : err err , dengan sape sape je lah . kenapa ?
BOY : dengan D ke ?
AKU : HAAAAA ? dengan D ?? mana ade couple dengan dia ? just kawan je lah . takdenye nak couple dengan dia , kawan je . kawan baik oke .
BOY : yeke ? bukan dengan dia eh ? D cakap dia couple dengan Lea ?
AKU : eh , bile mase pulak lah hah . *ketawe tak henti . kawan je laa .
BOY : betul , dia yang cakap kat saya , D kata dia sayang kat Lea .
AKU : ye ke dia cakap camtu ? bila ?
BOY : lama dah , masa tuh saya balik sana , dia tengah lepak lepak , jumpe dia , tuh yang dia tegur saya .
AKU : kejap kejap . nie betul betul D************** ke ape ? ke salah orang ?
BOY : betul lah . D*************** ... 


okay , pasal aku couple dengan D tuh , dah DUA orang cakap benda sama . siapa lah kan yang pergi buat cerita tak benar itu . kalau D sekalipun yang buat cerita , untuk apa ? dia kawan baik aku , pergi mana mana tak pernah berdua dengan dia . mesti berEMPAT . tapi , bila wujud cerita camnie .. speechless aku lah . kenapa kenapa kenapaaa ?

he ' s just my bestfriend , not morre than that . and never morre than that .


okay , second storie .

hari semalam tuh , aku keluar dengan parent aku , pergi kat satu kedai nie . masuk kedai je , nampak pekerja kedai tuu . woahhh , cute gila . handsome dowh , hee . suka betul aku tengok muka dia , haha . opss , jaga mata , Leaaaaa ! ala , nak buat camane , dapat tengok je dah sekarang . TENGOK sahaja , ye tuan tuan puan puan .

ushaa nametag dia pakai , Aryani . hiks , perempuan daa T____T
lawa lawa camtu jadi pengkid kenapa ? aku pulak yang frust tengok orang lawa camtuh jadi pengkid . mesti ada sebab kenapa dia jadi camtu .

hee , teringat pulak masa zaman hostel dulu , aku ada kawan dengan pengkid gak . tapi , takde lah sampai aku couple dengan dia , just dengar cerita itu ini , yelah , bila perempuan dengan pengkid duduk sama hostel , bayangkan lah sendiri camane rupaa . mak aii , macam belangkas la weh , ke sana sini , together gether . memang lah , aww kami looks sweet , tapi ape orang sekeliling cakap . ah , malas nak campur , asal kan kau bahagia :)


heaven feelings ,
when you stand stood still be besides me , sayang :)

bila aku cerita pasal mamat lawa tuh kat cik sayang , hee .. kena bebel bagai . haha , padahal aku just tengok je mamat lawa tuh dari jauh . takde nye sampai tahap nak ushaa bagai walaupun dia lelaki sebenar . wahh ayat ! the truth is , he ' s a  girl babe !


byebye fellas :)
ILYSDMFT .

No comments: