Saturday, June 4, 2011

Congrates ERYA :)

hello people . happy weekends :)


woahh , aku penat gilaa kot hari nie , sejak semalam aku awayy . hee
bestie aku , eryaa ' s engagement ceremony .
woahh ,  memangg super meriah lah kan .
tapi aku takde snap picture banyak sebab battery phone aku super flat . silent for all the time . haa ~ nak save battery punya pasal lah kan . malam semalam masa kat rumah eryaa tuu , hujan super lebat . tido sangat lah best kan . wow . but , ade problem sket masa tuu , ahh , super spoil laa weh . takpe takpe , sabar je okay . nanti lama lama solve lah masalah tuu . tapi , aku rasa sekarang nie macam dah solve je . good news , alhamdullilah :)

berita bestnya , kawan aku tuu dah tak boleh nak menggatal dengan lelaki lain lagi , haa . dah kena fokus kat Saiful Azhar je sekarang nie . wee ~ 
berita tak bestnya pulak ... slipper Fipper merah aku tuh hilang . hanyut masa hujan lebat . 
hilang lagi untuk sekian kalinyaaaaa . 
berita yang palingg best pulak , aku tak bawak heels or kasut spare . sebab duk dalam rumah je laa kan , slipper dah hilang , hiilang punca lah aku kan . nak pakai apa balik rumah krgg ? haa

nak tahu aku pakai apa ?
kebetulan , Bieha pakai slipper Fipper colour pink purple , slipper dia hilang sebelah kiri . slipper aku pulak hilang sebelah kanan . so , aku pakai slipper sebelah colour lain , sebelah lagi lain . haaa . buat tak tahu je laa jalan sana jalan sini . HAHA , plus , trend sekarang kott kalau sebelah colour lain , sebelah lagi lain . hee KOTTTT laa :)

so , relaks je , balik tuu pergi Mixit , beli kasut baruuu . haha . lincah kaduk . uh , biase laa ==' hee . yang nie sure tak hilang lah .
tengok gambar je lah eaa .





see , kan aku dah kata , takde banyak gambar pun yang aku snapp tadi . battery super flat . pape pun , congrates eryaa . jangan nakal nakal lagi dah lepas nie . lepas kau , agak siapa pulak lah kan antara 5 Buddies kitaa tu . hee . Bieha ke ? Intan kott ? Farah pun mungkin jugak . hee , aku ? ouhh lambat lagii . study first :)

majlis tunang tuh , dibuat sekali dengan majlis potong jambul baby . nampak tak baby tuu , hee . kecik lagi tau . tapi aku tak tahu siapa nama baby girl tuu . haha ==' masa aku nak gunting rambut baby tuu , ahaha gigil gigil tangan aku nie haa . apsal ntaa , takut tergunting kepala baby tuu la weh . hee ape pon tak boleh aku nie T_____T

okay lah . aku penat dah nie . rinduuu awakkk , 
byebye :)


No comments: