Friday, June 3, 2011

AWAY is better .

hish . aku dah gak dah . bile budak celake tuh ada kat rumah aku je , mesti panas je . mesti asyik nak bergaduh je dengan ayah aku . sial betul ah . benci aku , tak pernah nak aman hidup aku kalau ada budak celake tu . aku benci , tahu ? benci sangatsangat . kau ingat aku pernah suka kau ? ouhh . sikit pon tak pernah . jangan mimpi aku nak suka kau . hari nie je aku dah kena marah . kalau budak celaka tuh tak usik kucing aku , kucing aku tuh duduk bebaik je kat rumah . sebab dia usik kucing aku tuh la , kucing aku lari sana lari sini . then , printer jatuh . aku pulak yang dipersalahkan pasal printer tu . LOL !

benci siaa dengan kau . kau ade je , ada je benda ayah aku nak cari point dengan aku . macam celaka betul lah . ee BENCI kauuuuu ! ahh , bile nak sambung belajar nie ! aku dah tak tahan laa nak duduk rumah nie sorang sorang , adik aku dah sambung belajar . aku yang kene sorang kat rumah nie . nak sabar pon rasa dah tak boleh . luckily printer tuh still in good condition . kalau tak .. esok lusa aku dah tak nampak Jojo dengan Mey lagi kat rumah . kena buang laa , ape lagi . bila anak anak kau dah takde sorang pun duduk rumah kau , baru lah kau nak appreciate kucing tuh kot . ah , geram sangat dah nie !

nasib baik lah , adik aku balik dari Perak hari nie . sebab aku akan awayy untuk beberapa hari ,


pergi rumah member aku , sebab esok dia tunang ! yeay , best eryaa ! congrates yeah :)

so , sekurang kurangnya ade lah jugak yang jaga kucing aku dari terus jadi mangsa buli . weyy , aku nie , adik beradik tak ramai , ade pon sorang dah jauh , sorang lagi dah tak kan balik lah , kucing je lah yang aku ada . parent pulak , aku mana rapat . ye laaa ... aku nie , suka buat hal sendiri . kalau aku tak suka , aku tak suka . oke ?

bile lah nak intake degree course nie . aku dah tak sabar nak study . haha :) cepat lah cepat lahh . tapi .... nanti Jojo dengan Mey duduk rumah , sihat ke dorang nanti ? ade yang jage ke nanti ? silap silap , aku balik cuti je dua dua dah takde , mesti kene buang la tuu . ish jangan lah ! kalau betul dorang buat camtu , aku tak nak balik lagi . haaa ~

tak habis dengan masalah nie , ade lagi masalah yang maha dahsyatt happened to me . haih , sabar je laa ~

untung laa ada orang sayang .

No comments: