Saturday, June 25, 2011

Anugerah Pelajar Cemerlang I

لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُl

hye you , hope fine today :)

hari nie aku rasa best kot . bukan pergi dating , oke , hee . sebab hari nie ada satu majlis yang menghargai semangat dan kejayaan aku sepanjang bergelar pelajar Pra Universiti tahun 2009 / 2010 . rasa best , sebab  dihargai , haa . plus , hari nie memang kecoh , aku dah agak dah , sebab kakak kakak yang handle . hee . tapi yang nie part 1 sebab , ade gambar yang aku tak dapat lagi , so nanti kalau dah dapat gambar tuh , aku update part 2 .

entah bilaa . cameraman kan busy . wah :D


majlis nie kejap je , start dalam pukul 9 pagi tamat dalam pukul 12 tengah hari . meraikan pelajar pelajar cemerlang Darjah Khas ( Agama ) UPSR , PMR , SPM dan STPM bagi tahun 2010 dan ada jugak pelajar cemerlang 2009 . majlis berlangsung di Hotel Katerina Batu Pahat , anjuran Parlimen Parit Sulong , yang dihadiri oleh Ahli Parlimen , Dato ' Noraini binti Ahmad , pegawai PPD , Ketua Pemuda UMNO Bahagian , kalau tak silap aku lah , dan ramai lagi . pssttt , daddy pon ade . wee ~



untuk STPM , nak dapat anugerah nie , pointer mesti 3.5 dan ke atas . so , pointer aku , tak payah cakap lah berapa . kat post post yang lepas ade . hee , yang lain lain , mesti kena dapat straight A ' s , tak pun , ' near missed ' untuk dapat anugerah nie .


aku zoom , ouh , gambar tak cantik T_____T
bile lah aku nak dapat duduk kat atas tuh , kan kan . heee 
:D
perasaaaaannnnnn .


dapat tuu , dengan sijil . tapi sijil aku pulang balik sebab nama aku salah type .
=='



muka riang , hati senang . hee , so .. hari nie penat gilaa , pape pun , bangga babe , Anugerah Pelajar Cemerlang STPM . eh eh , my mum also naik pentas ambik anugerah wakilkan adik aku sebab adik aku kat UPSI sekarang nie . tahniah mak :') hee , 


for youu , just for youu , mum and dad . ILY much !


please , don ' t break my heart :')

No comments: