Monday, May 30, 2011

Interview MEdSI :)

okay , second entry . 
hari nie , aku pergi temuduga Pendidikan kat UTHM . insyaALLAH , kalau dapat temuduga tu , future universiti aku kat USM Pulau Pinang . jauh tak ? dekat je kan . tapi jauh sangat sangat lah dengan UTHM kitaa tu . takpe lah . sacrifice a lott . 

okay , memang nervous gila nak berdepan dengan interviewer . banyak sangat dengar storie morie dari kawan lain , pasal itu ini itu ini . nervous kan ? sure lah . dan Huza pulak mengotakan janji dia , dia akan call aku lepas habis temuduga dia , thanksalott . aku dengan Huza temuduga pada hari yang sama , tapi masa je lain lain . dia pagi , THE FIRST ONE tuu , aku pulak petang , yang ke tujuh . haha nervous sangat sangat sangat . petang tadi aku rasa sejuk gila . then bila dah lepas temuduga , panas siott . haih .

banyak betul cerita masa interview tadi . pape pon , alhamdullilah sebab aku dapat buat yang terbaik . kalau ada rezeki , ada lah , kalau takde , nak buat camane kan ? positiff . mungkin sebab petang , mood interviewer tuh lain sket kot . Huza jeles sebab aku dapat soalan yang mudah . haha . 

yang paling aku ingat , interviewer tuh tanye aku . kenapa awak jawab soalan saya tegak tegak je ? awak benci kat saya ke ? hee , aku jawab lah ; maaf tuan , saya takde benci kat tuan pun , saya confident , tuan . haha time tu lah aku boleh lupa confident dalam bahasa melayu ape . LOL . yakin , tahu ? ish aku nie ....

nak tengok , muka happy lepas habis interview . haa



haa , camtu lah dia rupa happy . lepas satu perkara paling menggerunkan . kalau tak silap aku , result kua dalam pertengahan bulan 6 . means lagi beberapa minggu . ahhh ! nervous lagi ! sabar je lah :)

goodluck kat korang yang pergi temuduga MEdSi . doa banyakbanyak eaa . satusatu nye baju kurung warna pink yang aku ada . hopefully bertuah . hee . byebye , let ' s watching Sepah ! LOVE SEPAH ! hee :D


1 comment:

suesaaidin said...

err, hye. i just nk tanye. soalan mcm mna dorg tanye utk interview tu. i got one interview for TESL another 2 days. and i'm a little bit nervous la. if awk bley tlg bagi tips skit, i'll feel better ;)