Monday, May 9, 2011

Intake Universiti : Diploma .

moninggg people . woahh .
dah lama sangat nih tak update belog .
m a l a s h h h .

first of all , aku nak cakap :
congrates kat adikadikadik aku yang berjaya menempatkan diri korang dalam Universiti untuk intake Jun nie . tak lupa gak yang dapat matrikulasi . congrates gak okay !
sekarang nih tengah sibuk pasal keputusan intake U diploma course .
okay tak ketinggalan gak , adik aku . Amelia .
dia dapat Universiti Pendidikan Sultan Idris - UPSI .
TESL course .
haha , goodluck there .

so the end of this month ,
we all are goin to Perak .
sending her there and leave .

goodluck untuk semua adikadikadik aku yang akan sambung study nanti .
pandaipandai jage diri okay .
macam yang selalu Fakhaa cakap tu . haha

untuk degree pulak , everybody are awaitingg for any interview calls .
especially for Pendidikan .
on this 20th of May , dah bole check dapat ke tak interview .
err tarikh tuh kalau tak silap aku lah .
and i feels so nervous .
MEdSI tuh lepas ke tak , ahaii .
tak boleh nak expect apaapa buat masa sekarangg .
ada , adalah . takde , takde lah .
:)

Fakha , study jangan memain oke . tarik telingga tuh krgg .
ada lagi satu paper je tinggal . kan kan ?
ahaha , lot ' s of luck .
thanks for the :


:)


withlove , lea .




No comments: