Monday, May 30, 2011

HOLLA PERAK !

hello everybody . 
lame kan aku tak update blog . malas menghantui hidup aku lah sejak akhirakhir nie . semalam , 29 may , aku dengan family pergi Perak . antaa adik aku daftar belajar kat sana . diploma TESL . 






alhamdullilah , selamat sampai . selamat balik .
tapi , ayah kata nanti nak kena pergi Perak semula sebab ada hal sket . wow . penat nie pon tak hilang lagi , haa . nak pergi lagi ? hee takpe , duk belakang oke je . hoho :D

sekarang nie tengah minggu orientasi . hee , boringg gila minggu orientasi kan ? sampai je tempat pendaftaran , kat KHAR , err aku lupa nama dia . ade jumpa petugas kat situ , 

dia kata : ok , cikgu dari mana ? cikgu daftar kat sana , kene ikut rules dia semua . cikgu tahu kan ? baju sume ade bawak tak macam kat arahan tu ? 

wow , cikgu laa kan . haha :)

kejutan budaya kat situ . hee . pape pun , memang sesak . ramai sangat orang . pendaftaran start pukul 230 petang , actually start pagi , tapi ada banyak sesi . hee , goodluck at there . survive by your own .

kasihan betul kat Memey , dia bising sana bising sini cari adik aku tuu . bile tak jumpe , aku lah jadi mangsa . kene gigit sane , kene gigit kat sini . siap cakar muke aku lagi . woahh , luahan perasaan nampak . haha aku yang kene . fine lah Memey . hee . Jojo relaks je tau . jangan nakal eaa . haa :)
oke , nightt .

bye Johor , holla Perak !
haa , macam aku pulak yang duk sana . semangat sangat dah nie :P



No comments: